Aftrekken

Hee meiden :slightly_smiling_face:
Ik heb dus al een tijdje een relatie met een jongen die ook in dezelfde klas zit. Het is tot nu toe de beste relatie die ik ooit heb gehad. We zijn al best ver gegaan, zoals halfnaakt op elkaar tongzoenen.
Vandaag hadden we het zoals in het onderwerp genoemd, over aftrekken. Hij vroeg voor de grap een paar keer of ik hem wilde rukken. Even later vroeg ik of hij het echt echt wilde en hij zei ja. Ik twijfelde eerst even en toen zei ik ook ja. Hij zei toen dat hij het me niet aan wilde doen en dat soort meuk. Ik moest naar huis, hij vroeg of ik hem de volgende keer wilde aftrekken en ik het wel echt wilde en ik zei ja.
Ikzelf vind het niet erg om te doen, maar ik twijfel wel een beetje. We willen allebei nog geen seks, dus ik weet sowieso wel dat hij me niet gebruikt en ik ook geen gevaar kan lopen om zwanger te worden. Ik ben 14 jaar en heb wel een beetje advies nodig van wat jullie ervan vinden, of miss nog aftrek tips. :slightly_smiling_face:
Gr. -A

Als je twijfelt moet je het niet doen. Waarom twijfel je?

Ik twijfel omdat ik nog nooit zo ver ben gegaan in zegmaar liefde. Bijna niemand die ik ken van mijn leeftijd heeft dat al gedaan. Ik ben ook best zenuwachtig :blush:

Wil je het wel echt doen? Als je twijfelt klinkt het niet echt enthousiast. Als je het echt wilt, en je vriend ook dan wilt hij je vast wel helpen de eerste keer.

Als je er zelf nog niet aan toe bent, moet je het vooral niet doen! Nooit jezelf beter laten doen voor een ander, daar bedoel ik mee geen dingen doen omdat een ander dat graag wilt.

Als het goed voelt moet je het doen! Je moet niets tegen je zin doen