Aftrekken

Mijn vriend is besneden, maar hij kan wel afgetrokken worden. Nu gingen we vorige week een beetje klooien en ging ik hem aftrekken, ik heb hier best wel ervaring mee, dus deed het net zoals normaal bij andere jongens. Maar nu bleek dat ik het veel te hard deed en dat ik een velletje te hard naar beneden had getrokken. Zelf snap ik niet precies wat hij hiermee bedoeld. Maar hoe kan ik voorkomen dat dit niet weer gebeurd? En hoe kan ik hem goed aftrekken?

Jouw vriend heeft niet echt iets om “af” te trekken, snap je?
dus je moet zorgen dat het nat is ofzo, anders ga je puur aan dat vel sjorren

heey, hier het zelfde verhaal. mijn vriend is nu 5 weken geleden ook besneden… het was nogal een gedoe met al die hechtingen die er niet uit wilde. maar hij kon wel afgetrokken worden en dat ging best moeilijk en deed af en toe ook pijn. wij hebben toen besloten het gewoon eventjes niet te doen aangezien je 4 weken zeker niet mag klaarkomen dan (dat is wat de dokter hem vertelde) als de hechtingen eruit zijn kan je hem wel gewoon pijpen hoor :slightly_smiling_face: hihi en als je zeker bent dat hij geen pijn meer heeft kan je gewoon sex hebben. maar het is belangrijk dat je het niet te snel doet, je kunt beter wachten tot zijn penis helemaal is dichtgegroeit dan dat je er altijd last van blijft houden.
dan nog wat tips voor aftrekken, het is voor hem heel lekker als je over zijn penis tuft en hem daarna voorzichtig aftrekt doormiddel van rondjes te draaien, (niet echt rodjes maar gewoon een “smoothe” beweging). ook is het belangrijk dat je het randje van zijn penis (wat de voorhuid was) een klein beetje beweegt. Als je aan de onderkant van zijn eikel likt doe dit dan niet te snel want het is nogal gevoelig :slightly_smiling_face:

suc6 ermee :slightly_smiling_face: