aftrekken

Dat zijn geen echte vriendinnen, laten gaan dus

wat doet dat er toe

zeggen ze dit op school tegen je? of op sociaal media?
[/quote]
op school en als ik ze buiten tegen kom

Als dit op school gebeurt zou ik er een vertrouwenspersoon over informeren. ik weet het het is erg genant. Maar dat is het beste. En zeggen AL je vriendinnen het?

jij trekt toch af wie jij wil?

De meeste wel 3 zegge het niet

13? wtf? hou je toch es bezig met andere dingen dan jongens plezieren meid. Ik kan hier geen serieus antwoord op geven.

:’) lekker nuttige reactie.

Ik vind 13 ook te jong, en ik denk dat dat ook de aanleiding is van het ‘slet’ en ‘hoer’ noemen.
Want eerlijk, als er bij ons zo’n verhaal rond ging toen we rond de 13 waren, waren dat toch de eerste reacties. Hoe kinderachtig dat eigenlijk ook is.
Ik denk dat de enige oplossing is het maar zoveel mogelijk negeren, en je een tijdje ‘rustig’ houden, om zo je reputatie weer wat te verbeteren. Dan zien je vriendinnen vanzelf dat je geen slet bent (:

Een topic is toch bedoeld om je mening te geven, of zie ik dat nou helemaal verkeerd? :’)

Of vind hier iedereen het doodnormaal dat 12 jarige seksueel actief zijn?

Ze vindt het vervelend dat ze wordt uitgescholden en daarom vraagt ze om advies. Beetje lullig om dan nog eens erin te wrijven dat ze dom is geweest.

Het gaat er niet om of wij het normaal vinden. Maar als je je menig geeft onderbouw het dan ook. Dan heeft iemand er tenminste wat aan.