aftrekken

Um hai
Ik zit met een probleempje ik heb n jongen afgetrokken en heb t tegen ( toen ik de jongen aftrok niet )
mijn vriendje gezegd maar nu het uit is heeft hij het
Tegen al mijn vriendinnen verteld en nu gaan ze elke keer zeggen hoer hoer slet en nu weet ik niet echt wat uk hiertegen moet doen

Thx alvast
Ps die jongen die ik afgetrokken heb was niet mijn vriendje

Negeer die ‘‘vriendinnen’’. Het is niet netjes van je dat je bent vreemdgegaan, maar zulke reacties zijn niet nodig. Hoe oud ben je?

Het was niet echt vreemdgaan want ik had toen nog niks met hem en bijna 14

Zullen we zeggen ik heb jongen 1 afgetrokken en 2 maandes later kreeg ik verkering met jongen 2 en vertelde hem dat ik jongen 1 had afgetrokken en weer n maand later ging het uit met jongen 2 en toen vertelde jongen 2 tegen iedereen dat
ik jongen 1 heb afgetrokken

Ik had geen verkering met jongen 1

Zeg het zelfde tegen je vriendinnen wat je ons uitlegt.

Toen je die ene jongen aftrok ging je nog niet met je vriendje. Geen probleem toch?

Ja ik leg t verkeerd uit ze schelden me niet uit omdat ik toen niks met die jongen had maar omdat ze me te jong vinden en dat vind ik nu achteraf ook maar op t moment deed ik t toch maar dus t probleem is ze vinden me te jong maar dan ben ik niet persee n hoer

Wat een leuke vriendinnen heb jij! Ik vind je ook een beetje jong daarvoor, maar als jij je er goed bij voelt, wie ben ik om daarover te beslissen?

gewoon 13 dus.
En wil je aub leestekens gebruiken, dat leest een stuk fijner.

Maar goed, om antwoord te geven;
ik 13 ook erg jong om daar al mee bezig te zijn, maar het is al gebeurd. Trek je niks aan van die ‘vriendinnen’, en laat beide jongens met rust. Jongen 2 klinkt al niet echt heel aardig, als hij iedereen gaat vertellen dat je jongen 1 hebt afgetrokken.

Thx voor de handige reacties

leer die ‘vrienden’ van je eerst maar even wat de definitie van hoer en slet eigenlijk is…
Misschien ben je inderdaad wat jong, maar ik vind het van jongen twee vrij sneu dat hij dit gaat doorvertellen. Waarschijnlijk op zn pik getrapt doordat het uit is ofzo.

^^Dit.

Alhoewel je erg jong bent. Vind ik wel dat je die meiden geen vriendinnen kan noemen. En dat je ex dat doet slaat helemaal nergens op. Je hebt het hem eerlijk verteld. Maar misschien hoefde je het niet te vertellen. Want je hebt het niet gedaan tijdens de relatie. Hij heeft er absoluut niks mee te maken. Super flauw dat doorvertellen. Succes! p.s zeggen ze dit op school tegen je? of op sociaal media?

Moet je maar niet zo jong dat soort dingen doen dont have sexs you will get pregnant and die

Wtf wat voor onzin praat jij nou weer.

Ja want als je jong bent en je doet zoiets mag iedereen je slet en hoer noemen :woman_facepalming: :cold_sweat:

Ik hoop dat je hiermee een zin uit de film Mean Girls bedoeld en dit niet serieus bedoeld.

@ ts
Ja ik vind je wel jong voor dit soort dingen, maar je had toen toch nog niks met je ‘ex-vriendje’, dus naar mijn mening ga je niet vreemd ofzo. Dat je vriendinnen je jong vinden is hun mening. Dat hun er domme reacties op gaan gooien is nogal stom. Dat ze eerst maar eens de definitie van ‘hoer’ & ‘slet’ weten voor ze ermee gaan roepen :stuck_out_tongue:

Donder jij nou is even een eind op. Met je rot reacties op elk forum.

We zitten hier nu te prate over aftrekken, maar heb je er eigenlijk van genoten?

Ja toen wel maar nu heb ik er wel spijt van maar ik weet dat het jong maar op het moment deed ik t toch