Aftrekken zonder onderbroek? Euuhh...

Ik en mijn vriend zijn echt dolgelukkig samen! En gaan stapje voor stapje verder…
Vooral omdat ik 't ‘‘eng’’ en spannend vind. Nu ben ik voor me gevoel echt goed op weg en ook trots op mezelf… Hij is mijn tweede vriendje, en de eerste waarmee ik al zo ver ben gegaan.

We hebben bijna 2 maanden (en zaten daarvoor al wel tijdje met elkaar).
Hij vraagt ook vaak of ik 't goed vind, niet te snel vind gaan en of 't pijn doet! Kei lief :flushed:

Nu trek ik hem sinds afgelopen weekend af door z’n onderbroek heen… Heel gek misschien maar durf nog niet eronder of kijken hoe hij eruit ziet… Maar volgend weekend viert hij zijn verjaardagsfeestje en wil ik hem toch beetje verwennen door eronder te gaan…

Maar hoe krijg ik mezelf zo ver?! Het aftrekken over de onderbroek begon eerst beetje samen dat hij me hielp enzo… Maar ik ben bang dat ik niet weet hoe ik moet reageren als ik zijn penis zie :flushed: :flushed:

Wie heeft tips of iets hoe het mij kan helpen? Sinds ik het over zijn onderbroek doe vind ik 't niet meer zo eng enzo…

up

Het is in principe gewoon hetzelfde, alleen wel fijner voor jou en ik denk ook voor hem omdat je wat vrijere en gevarieerdere bewegingen kunt maken. Dat lukt niet zo goed met onderbroek aan.
Maar wat impolite al zei, wil je het zelf wel? Je moet het niet voor hem doen omdat hij het wilt, maar omdat je het zelf wilt en er zelf klaar voor bent.

Hier sluit ik me bij aan. Hoe lief hij ook is. Als jij er niet klaar voor bent, dan ben je dat niet en dan heeft het even wat tijd nodig. Misschien zie ik het verkeerd en ben je er wel aan toe maar zo komt het niet over op mij.

Hmm… Ik sluit me bij de rest aan: wil je dit zelf wel?
If so, Dan gaat het echt wel vanzelf. Er is geen handboek wat betreft seksuele handelingen. Stel vragen, net zoals hij dat doet. Tast een beetje af naar wat hij lekker vindt. Op het moment dat hij het lekker vindt, voel jij je ook meer op je gemak en durf je misschien ook iets meer. Maar, onthou wel dat je niets moet forceren.

Thanks!

Ik wil het zelf wel, zeker wel maar durfde niet… Maar net zoals met de onderbroek erover hielp hij me en nu is t fijn om te doen :flushed: