Aftrekken na besnijdenis? :3

Mijn vriend is van de week besneden omdat zijn voorhuid te strak was en het pijn deed, waarom ik nu de komende 2,5 week droog sta :’)

Maar ik zat dus na te denken, en uit pure nieuwsgierigheid: hoe trek je een besneden jongen in hemelsnaam af? Ik bedoel, er is niet echt huid meer om over zijn eikel te schuiven en terug, want dat is dus weg.
En ik had het ook aan mijn vriend gevraagd, en die zei na tien minuten nadenken “uh, niet?”, dus toen werd ik ook niet veel wijzer :'D

-

-

Mijn vriend is ook besneden, en het lukt volgens mij wel gewoon . Want ik wilde het laatst proberen maar het lukte niet (dat lag aan mij!) maar hij zei niet zoiets als ‘niet proberen, ik ben besneden!’

Ik heb nog nooit een onbesneden jongen afgetrokken dus kan je geen verschil vertellen :3 Maar het kan wel gewoon. En dan… Net als gewoon denk ik, maar minder ver?

Superveel jongens zijn besneden, dus dat je ze “niet” af kan trekken is sowieso onzin.

Er is geen verschil :’) Er is alleen iets weg, meer niet. Je komt er snel genoeg achter?

Mijn allereerste echte vriendje was besneden, en ik heb hem nooit getrokken omdat de eikel te gevoelig is voor aanraking… Dit is niet bij iedereen zo, maar zou wel een beetje voorzichtig zijn…