Aftrekken/Kusjes

Hallo! Ik heb een paar vraagjes…
-Als mijn jongen me overal kusjes geeft en hij komt in de buurt van mn vagina, dan trek ik automatisch terug, hoe kan ik dat voorkomen? hij wil het heel graag en ik ook maar het lukt gwoon niet…

-Als ik hem wil aftrekken dan ben ik bang dat ik het verkeerd doe, moet ik aan hem vragen of hij mijn hand pakt en het zo doet of gewoon vrage wat hij lekker vind?

Alvast bedankt!

Jij weer

Wat betreft je eerste punt, gewoon geduld, je bent er duidelijk nog niet 100% klaar voor. Tussen mij en mijn vriend heeft het ook 3 maanden geduurd vanaf het punt dat we gewoon een beetje aan elkaar zaten tot het echte werk. Terwijl ik dat bij mijn exen nooit had. Soms heb je gewoon even meer tijd nodig :wink: En als hij echt om je geeft dan houdt hij zijn geduld ook wel.

Tweede punt, gewoon vragen. Anders weet je het nooit :wink:

Oke echt bedankt!

Rustig aan doen eerst gewoon zoenen zodat je wat ontspannener bent en dan langzaam verder, het gebeurd vanzelf wel. En vraag idd gewoon aan hem of hij je wil helpen, hij weet zelf t best wat fijn voor hem is.

En ook gelinkt aan je andere topic, laat t gewoon eens gebeuren, niemand doet t voor t eerst meteen perfect. En perfect is voor iedereen compleet anders. Geniet gewoon van elkaar en de stapjes volgen vanzelf

bedankt:)

Doe rustig aan en laat het gevoel zijn werk doen.
Geniet samen eerst van een lang voorspel.
Eerst een beetje aan elkaar zitten met kleding uit.
Langzaam die van elkaar uit doen.
Dan gewoon rustig verder tot jullie allebei ontspannen.

En het aftrekken is per man verschillend.
Je kan het er met hem over hebben.
Je kan het ook zelf beetje ondervinden wat hij lekker vind.
Gewoon een beetje rommelen en dan kom je er vanzelf achter.

Succes

Dankje!

Geen probleem.
Ik ben blij dat ik mensen kan helpen met mijn ervaringen.