Aftrekken, hoelang tot klaarkomen?

Hallo meiden!

Ik heb een paar dagen geleden een jongen voor het eerst afgetrokken…
Maar ik had geen idee of ik het wel goed deed, maar hij zei dat het wel erg lekker was. Heb niet zoveel bijzonders gedaan, gewoon een beetje op en neer met m’n hand…
En toen kwam hij ongeveer 5 minuten later klaar.

Nu was ik benieuwd of dat snel is of niet? Even voor de extra informatie; hij was niet al echt opgewonden, ik deed het uit het niets, dus toen ik begon was hij nog slap :stuck_out_tongue:

Hoe snel komt jullie vriendje klaar wanneer jullie hem alleen aftrekken? (dus niet pijpen)

Nou, bij jongens is het zo dat zij het waarschijnlijk al vaak zat zelf hebben gedaan. Omdat jij zelf niet voelt hoe jij het op dat moment doet, is het voor jou moeilijker. Vaak zeggen jongens dat ze nooit zullen klaarkomen als een meisje het doet, in ieder geval niet zo snel. Want 5 minuten vind ik dan best knap :stuck_out_tongue:

als je het al hebt meegemaakt, denk dan maar aan hoe knullig de meeste jongens vingeren. die denken van: 2 vingers erin en zo hard mogelijk bewegen. au.

geen idee, aftrekken vind ik zo’n dooie hap

Haha ja ik vond het ook niet echt heel erg opwindend ofzo. maar omdat ik hem er een plezier mee deed vond ik het wel heel leuk :grinning:

Ja dat sowieso xD

wat nokker zegt:P

En wat als je een combinatie doet van pijpen en aftrekken?

ja dan wel, pijpen en aftrekken kan wel, maar ik heb liever gewoon pijpen als soort van voorspel achtig iets en dan daarna seksen;)
aftrekken is echt zo nietboeiend haha

Maar je moet toch ergens beginnen, ik ga niet gelijk zo ver… dan is aftrekken al spannend genoeg haha.
Maar hier gaat dit topic niet helemaal over… :stuck_out_tongue:

@mrsjackson hahaha daar moest ik echt ff om lachen :’)

maar idd, aftrekken… wtf… dat kunnen ze zelf ook, vinden ze meestal nooit zo spannend :’) maar ik vondhet ook leuk toen ik het de eerste keer deed hoor, alles om een man blij te zien worden, toch? bij mij duurde de 1e keer ongeveer 10 minuten, al leek het een half uur… daarna heb ik nooit echt meer iemand afgetrokken ofzo, alleen icm pijpen

ben ik nou de enige die pijpen echt smerig vind? x]

Ik ben het eens met Nokker,
want voor de rest doe ik dat niet om hem echt te laten klaarkomen… Gewoon daarna het echte werk!

Jij kan jezelf toch ook vingeren? Vind jij het dan niet spannend als een jongen het doet?

dat laatste heb je wel gelijk in

uhm 2 minuten ofzo? *ik ben bijna de enige hier die ook daadwerkelijk de vraag beantwoordt xD

Nee, ik denk dat zowat iedereen dat vindt. We doen 't maar om hem te plezieren maar anders…

Haha ja inderdaad, bijna niemand die mijn vraag beantwoord heeft…
Dus bedankt voor het wel doen! :grinning:

Hmm het ligt aan de jongen haha, en de eerste keer dat je het bij hen doet is vaak ook nog ‘spannend’ dus dan komen ze sneller…na een aantal maanden een relatie gaat 't vaak wat langer duren ;p

ik vind het niet smerig hoor…

De laatste keer dat ik dat bij een jongen deed was het wel binnen 5 minuten klaar dacht ik zo…?

het is niet zo dat ik een stopwatch erbij heb