aftrekken ging fout!

Hey iedereen!
Alvast heel erg bedankt voor het lezen hiervan. Ik ga eventjes straight to the point! Ik wilde mijn vriend donderdag aftrekken, het was mijn eerste keer dus. Alleen het ging fout of zo, ik had het gevoel dat hij er helemaal niks bij voelde en dat we gewoon tijd aan het verspillen waren, dus ik ben gewoon gestopt.

De vraag nu luidt: wat moet ik doen? want waarschijnlijk komt er een 2e keer aan en… ik wil niet dat dat ook weer fout gaat?

Ik ben trouwens 15 (en zes maanden, haha!)

Vraag hem wat hij fijn vind, of hij een beetje aanwijzingen wil geven etc.

gewoon vragen wat hij fijn vind:) en anders zijn hand pakken en vragen of hij het eerst wil doen.

toen je stopte, wat zei hij toen?

en inderdaad, vraag het gewoon. wees er open over, dan zal hij dat ook doen…

Hij weet het beste wat hij lekker vind dus heb het daar over!

Zei hij er niks van toen je stopte?

Vragen wat hij fijn vindt. Aftrekken is niet echt moeilijk, maar ik begrijp dat de eerste keer wat eng is.

ik wist 't ook niet, eerst pakte hij mijn hand en daarna vroeg ik af en toe om hulp…

oooh ik heb gewoon precies hetzelfde probleem… Alleen ik vond het stiekem wel komisch hahaha! En hij dus dan is het niet erg maar nu durf ik niet nog een keer te falen hahahaha

ik zei bij mn eerste x aftrekken: eeh hoe moet dit en toen hield ie mn hand vast en liet ie het wel zien (*ehh voelen*)

ik dacht even dat het over wiskunde ging haha

wiskunde op het seks topic, hahahah right

haha ja dat zag ik dus even niet, tis al laat hè :")

haha ja dat zag ik dus even niet, tis al laat hè :")

Ja, eh… hoe zit dit nu? Wat als het de tweede keer ook zo fout gaat?

Praten praten praten.
Dat is toch wel 1 van de belangrijkste dingen in een relatie.
En zolang jij niet aan hem vraagt wat hij fijn vind… zal je het niet weten ook.

Kan vanaf hier wel gaan beschrijven hoe t ‘‘gaat’’, maar elke jongen is anders en zal andere dingen lekker vinden. Hard, zacht, snel, langzaam. Dat kunnen wij natuurlijk niet zien vanaf hier.

Praat er gewoon met hem over. En als je dat eng vind, vraag ik me af of jij wel klaar er voor bent.

Hoe weet je dat zo zeker? Heeft ie dat tegen je gezegd ook?
Vraag hem wat ie lekker vindt? Deed ik ook bij mijn vriendje, vroeg ik lange halen, korte halen en zo kreeg ik een eigen ritme.

Ik wil wel met hem gaan praten erover, maar hij zei gisteravond al ‘‘zo fout ging het niet…’’ maar ik heb alsnog dit gevoel, dus ik ben bang dat als ik erover doorga dat het fout ging en zo , hij geïrriteerd raakt of iets!

daarom kan je beter zeggen: wil je t is voordoen of even samen doen? dat is veel duidelijker

Je bent niet de enige die dat dacht haha :’)

als jij je er nog onzeker door voelt, praat met hem en spreek bijv. af dat hij zijn hand over de jouwe zal doen om je even te helpen