After Break-up sex?

Dit is geen technische vraag over seks, meer een etische… Vandaar dat ik het hier post en niet bij seks&zo!
Oké, dit gaat niet over mij, maar ik wil jullie meningen best wel weten.
Stel je hebt een ex die verhuisd is naar Oss. Jij woont in Amsterdam. Het ging uit omdat hij daarheen verhuisde, maar ook omdat jullie niet echt verliefd meer waren. Jullie hebben 4 maanden wat gehad. Het was een hele fysieke relatie en draaide eigenlijk vooral om seks. Jij kunt volgend weekend naar Oss gaan, maar eigenlijk weten jullie allebei waar het op uit gaat komen: seks. Jullie zijn trouwens wel door elkaar ontmaagd, als dat er iets toe doet. Oh ja en beiden zijn jullie 18. Maar nu de belangrijke vraag:
Ga je of ga je niet?

Als het goed voelt, waarom niet ;d.

Ja, als je er geen problemen mee hebt om seks te hebben, wetende dat de ander ook alleen maar voor de seks gaat en niet opnieuw een relatie wil proberen.
Nee, als je geen vrede hebt met de dingen die bij Ja staan

(Waarom moet je erbij vermelden dat het niet over jou gaat? Er is niks mis met een seksrelatie hoor… :wink: )

Ehmmm, ik zou wel gaan. Als je seks wilt tenminste, je moet niet naar m toegaan als je een diepzinnig gesprek wilt want je weet van te voren al waar het op uit draait.
Maar als je dus wel een diepzinnig gesprek wilt of over jullie relatie wilt praten zou ik dat niet doen, want een relatie draait (vind ik) niet alleen om seks.

ja ik denk dat ik wel zou gaan. als het goed voelt.

Ik zou niet gaan, het nog steeds je ex, en om er nou naar toe te gaan voor seks, nee doe maar niet.

Liever sex met je ex dan met een vreemde toch :wink:

Haha precies :stuck_out_tongue:!

Ik zou gaan.

Bovendien is sex gezond.

beter sex met je ex dan sex met een vreemde;)

als geen van beide er iets achter zoekt.

goede seks heeft nog niemand iets kwaads gedaan

ik woon in oss;p
oke sorrry.

ik zou gaan als ik zeker zou weten tot hij ook weet dat het niet meer echt iets zal worden,
niet hem hoop geven als het niet zo is maar samen een beslissing nemen (:

Nee het gaat over iemand die ik ken, ik ben nog maagd, was ook niet heel belangrijk om erbij te vermelden maar ik denk ik zeg 't even. :] Ik had het er met iemand over en ik had t ook gedaan, en diegene had echt zoiets van; wat? Dat doe je toch niet? Dus ik wou even weten of ik nou zo gek ben… Maar ik ben geloof ik niet de enige!

denk het wel hoor

Nee ik zou niet gaan, het is en blijft een ex. Als het om de seks gaat, is de lol er van af.

Als het voor jou goed voelt, moet je gaan.