Afstuderen!

Hoihoi iedereen!

Ik zit op dit moment in mijn laatste jaar van de opleiding Voeding & Diëtetiek en moet een onderwerp bedenken voor mijn afstudeeropdracht (scriptie). Alleen is dit superlastig omdat het heel breed is. Iemand misschien idee? :slightly_smiling_face: Kan van alles zijn als het maar met voeding te maken heeft :grinning:

Als ik een voorstel mag doen :flushed: mij lijkt het leuk als je het doet over veganisten, vegetariers en vleeseters. Ben benieuwd welk van de 2 het gezondst is. Ik weet eigenlijk niet of je hier veel mee kan maar dat hoor ik dan wel !

Ehm, krijg je dat niet van je afstudeerbureau te horen dan? Wij mochten niet zelf kiezen hoor. Ik heb voor mijn afstudeerscriptie 3 ondervoedingsscreeningsinstrumenten vergeleken met elkaar, misschien kun je daar wat mee?

Heb je in je opleiding een bepaald onderwerp gehad wat je het meest interessant vond? Wat je het meeste aansprak? Dan zou ik namelijk ook in die richting afstuderen, je motivatie blijft dan het grootst.

Zo heb ik mijn onderwerp in elk geval bepaald :slightly_smiling_face:

Wat een luxe dat je gewoon een onderwerp mag kiezen!

Ik moet afstuderen binnen een organisatie. En aangezien er super veel mensen willen afstuderen, hebben organisaties luxe positie. Ik heb met pijn en moeite een plek kunnen krijgen.

Welke onderwerpen hebben jou de afgelopen jaren aangesproken, waarvan je zoiets dacht: hier wil ik meer van weten.