Afstervend libido

Heel erg bedankt voor de reacties. Er werd iets gezegd over een spiraaltje en dat lijkt mij inderdaad een ‘veiliger’ idee. Een vriendin laat er volgende week een zetten, en ik wacht haar ervaring ermee even af.
Ik heb er daarbij ook met mijn vriend over gepraat. Hij wil die extra dunne condooms wel proberen, maar die moeten we dan wel bestellen aangezien hij een maatje groter heeft. Dit gaan we in het weekend even doen en dan kijken we hoe t gaat met die condooms.
Daarbij heb ik datgene over in de vruchtbare periode met condoom, en onvruchtbare zonder over na zitten denken, en dat wil ik eventueel wel gaan doen. Mijn vriend vind dat ook een goed idee maar wil voor mij toch liever met condoom als die extra dunne werken.

En er was een vraag gesteld of ik het naderhand wel altijd afmaakte met de hand, en ja dat doe ik wel.
Heel erg bedankt voor de hulp in ieder geval. Ik heb nu 3 opties waar ik achteraan ga, en als dat niet werkt, dan zoals gezegd idd maar accepteren. Maar in ieder geval super bedankt!

Dat geeft het wel.