Afstandsrelatiestress

Heyhey,

Ik ben sinds vorige zomer verliefd op een jongen, hij ook op mij. Nu zijn we beide bereid om het een kans te geven, alleen het enige ‘probleem’ is dat hij op 2 uur van mijn huis woont. Wat zouden jullie doen als jullie in mijn situatie zouden zitten?

Groetjes,

Leuk! Mijn ex die woonde 2uur verderop en ging gewoon prima.

Oke ja, het is gisteren uitgegeaan. Had het echt niet verwacht, maar dat lag aan hoe we offline met elkaar gedroegen…

Ik zou het een kans geven. Het is natuurlijk wel moeilijk, en het ligt er ook een beetje aan wat je leeftijd is, ik ben bijvoorbeeld 17 en heb nog niet echt de vrijheid voor alles. En je moet je bewust zijn van dat het moeilijk gaat worden, op sommige momenten kan je er gewoon niet voor hem zijn of wil je er juist TEVEEL voor hem zijn… ik had dat laatste helaas, we hadden uiteindelijk teveel contact waardoor hij het vriendschappelijk vond… (en ik voelde de matchende energie niet meer)

Maar ik denk als je dat in je achterhoofd houdt het allemaal goed komt :slight_smile: Ik vind dat helaas nog te moeilijk, haha

xxx agape

Het een kans geven kan altijd! Het is inderdaad wel een redelijke afstand die er tussenzit, maar als jullie beide willen dat het werkt dan kan dat. Het kan soms wat moeilijke situaties met zich meebrengen, maar dat hoeft niet zozeer de relatie te kosten.

Hangt ook een beetje af van de leeftijd. Welke vrijheden heb je van je ouders, heb je een rijbewijs, etc… Als je daarin nogal beperkt wordt, wordt het wel een tikkeltje lastiger ben ik bang.