Afstandsrelatie

Ik ken nu al een tijdje een hele leuke jongen, hij woont bij de zee en ik bijna in duitsland, dus dat is zeker wel 2 uur reizen van elkaar vandaan. Ik heb 2 keer wat met hem afsgesproken in Utrecht (dat ligt namelijk in het midden) en dat was echt super. Ik spreek hem elke minuut via ping en vaak zie ik hem ook via skype/msn. Maar ik vraag me af of een relatie te doen is. Ik ben zelf 15, hij word bijna 19…

Ben benieuwd naar verhalen van mensen die dit kennen en me kunnen vertellen hoe dat is/werkt (:

het is lastig maar niet onmogelijk. je zult in ieder geval hard aan je relatie moeten werken.

Ik heb zelf net ook een lange afstands relatie achter de rug. Zo erg is het niet het was ook 2 uur.Maa rik ben 19 en hij ook. we wouden bijna samen wonen. als jij 15 bent moet je er wel overnadenken dat mocht hij de goede voor je zijn dat je nog paar jaar heletijd moet reizen =)

ik denk eerlijk gezegd niet heel erg dat als jij 15 bent een relatie gaat werken. (als er zo’n afstand is)
maar ik zou er als je zeker bent van je gevoelens tegenover hem er gewoon voor gaan!

Ik heb nu bijna een half jaar een afstandsrelatie van 1 uur en 40 min. Gaat nog gewoon goed hoor, en hij is 16 en ik 15.

Als je hem echt leuk vindt, kan je het toch proberen? M’n ex (17) woonde in Breda en ikzelf (14) vlakbij Amsterdam en we spraken ook vaak af in Utrecht. Het is wel te doen, alleen het vergt gewoon veel tijd en inzet van jullie beide. Oh, je moet ook leren om elkaar soms 3/4 weken niet te zien en dat is echt kut… :’).

.

Je kunt het altijd proberen.
Maar je moet er zelf achter komen of je ertegen kunt hem niet elke dag als je hem echt nodig hebt kunt zien zeg maar :stuck_out_tongue:
Maar als jullie het allebei willen, dan zeg ik doen! :grinning:

Het kan opzich wel!
Ik heb al een jaar een relatie met afstand van anderhalf uur reizen.
Het is wel moeilijk maar wel te doen en op een gegeven moment went het wel.

Het enige wat mij wel een probleempje kan lijken is jullie leeftijd, hij gaat misschien over 1/2 jaar op zichzelf wonen en jij rijd dan net scooter ofzo, dat is best wel een groot verschil.
Maar ik kan daar niet over oordelen:)

Ik en mijn vriendje wonen ongeveer anderhalf uur van elkaar vandaan en we zijn al 10 maanden samen! Elk weekend zijn we bij elkaar en bij ons gaat het gewoon goed, het enige nadeel ervan is dat je niet zo 1,2,3 bij elkaar bent als er iets met de ander aan de hand is maarja dat is niet zo’n super groot probleem hoor

Ik ben trouwens 15 en m’n vriendje 18

kijk eens in mijn topic!
http://forum.girlscene.nl…ages/170632/last#m6976307

het is heeeeeeeeeeel lastig.

Mijn vriendje en ik wonen een uur bij elkaar vandaan, en wij zijn zaterdag 5 maanden samen! Eigenlijk gaat alles super goed <3. Maar ik ben sowieso niet van dat enoorm kleffe gedoe en elkaar iedere dag zien, dit doet je wel verlangen naar die persoon en dat vind ik juist het leuke :slightly_smiling_face:

Je moet er wel veel voor over hebben! Ik moet bijvoorbeeld een hele dag werken om heen en weer naar mijn vriendje te kunnen. Ook zie ik mijn vriendinnen minder (& hij zijn vrienden).

Maar als jullie het er allebei voor over hebben moet het helemaal goed komen :slightly_smiling_face:

En je moet elkaar heel erg vertrouwen!

Mijn vriend en ik wonen in totaal ook 2 uur van elkaar af
En we hebben bijna 2,5 jaar. (Ik woon in Noord holland & hij Gelderland)
Ik vind dit wel meevallen, een vriendin van mij, heeft een vriend die in Amerika woont. Daar heeft ze 5 jaar mee. ^^. Maar sowieso moet je elkaar kunnen vertrouwen, en vaak afspreken (hoeft niet perse doordeweeks, kan ook s’weekends of in de vakantie).

the_grinch zegt dat 't lastig is, maar dan moet je er niet aan beginnen.
Denk er eerst goed over na…

ik heb sinds gisteren geen afstandsrelatie meer ;d helaas.
maar het werkte dus niet, ik raad het je niet aan.
want je ziet elkaar niet vaak, je moet elkaar echt kunnen vertrouwen
en als je al niet vaak kan afspreken is het niet meer leuk c:

en meid, ik spreek uit ervaring dus als je je vriend vaak wil zien moet je er niet aan beginnen denk ik!

Je zegt wat dat het niet werkt, maar mijn vriend woont 2 uur van me vandaan
Heb er 2,5 jaar mee… :slightly_smiling_face: dus het kan wél werken, maar je moet het zelf willen. Voor de 1 is het wel weggelegt, en de ander word al hélemaal gek als ze hem 1 week niet ziet. In het begin had ik dat ook, maar ik wil hem koste wat het kost niet kwijt. @INDIANSPICES Vervelend voor je dat het over is, maar je had hem toch niet gezien 2 maanden lang?.. (of was het weer een ander?.. ja ben vergeetachtig)

Mijn vriend en ik wonen 1,5 uur uit elkaar zoiets. Ik zie hem elk weekend! Het is wel moeilijk soms hoor, want soms heb ik echt behoefte om hem te zien, maar dan bel ik hem gewoon en hoor ik z’n stem en dat maakt het dan wel weer goed.

Een lange afstandsrelatie heeft ook iets leuks. Het is altijd weer spannend om naar elkaar toe te gaan elk weekend (: De hele week bouw je de spanning op!

Maar bij ons gaat het goed… Alleen wij hebben ook echte toekomstplannen. We willen namelijk uiteindelijk bij elkaar samen gaan wonen… Daardoor denk ik ook dat ik zo’n lange afstandsrelatie volhou. Gewoon een fijn vooruitzicht :wink:

+ mijn zusje heeft dat ook. Zij is dan 17 en hij bijna 20. Ze gaan bijna 1 jaar. Gata redelijk goed. Zien elkaar in het weekend alleen.

:ok_woman:
Helemaal waar. Als je net met elkaar hebt, is het fijn om elkaar élke dag te zien. Maar naderhand word het een sleur, en is het niet meer ‘‘spannend’’. Mijn beste vriendin woont samen met haar vriend, die ze nét kent. Ze is er helemaal depri van geworden, en ze hebben elke dag ruzie. Maar als ik mijn vriend 1 of 2 weken niet heb gezien, en ik zie hem staan wachten op het treinstation, glimlach ik helemaal, en hij ook. Echt een leuk/lief moment. Ik wil wel met mijn vriend samenwonen, maar nog niet. Ook al hebben we plannen. :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: