afstandsrelatie ..

hey, ik weet dat hier al veel topics over zijn maar ik wil toch even men verhaal kwijt…
ik heb nu bijna met een jongen (b) maar men ex (op wie ik super verliefd was vroeger maar waarmee ik het heb uitgemaakt voor de afstand) zou deze vakantie graag naar Gent komen (waar ik dus woon)
hij moet 2 uur op de trein zitten dus ik vind het echt lief van hem dat hij dat ervoor over heeft maar het probleem is dat hij ook een vriendin heeft en hij wil er niets over zeggen tegen haar :s
we hebben nog steeds een zwak voor elkaar en als we bij elkaar zijn komt alles terug naar boven :s
ik weet echt niet wat ik moet doen want ik wil b en zijn vriendin echt niet kwetsen maar ik wil hem gewoon zoo graag zien want het is al zolang geleden.
en ik weet ook niet wat ik zou kunnen doen met hem.
hij zit dan 2 uur op de trein en ik ben zo bang dat hij zich zou vervelen ofso…
iemand tips om wat ik kan doen?

Maak hem alleszins duidelijk dat het gewoon vriendschappelijk is en niks meer en dat je hij en zijn vriendin niet wil kwetsen. (:

ik zou het niet doen als ik jou was, ik ken dit, heb ik ook gehad. en het gaat je alleen maar pijn doen, dan ga je weer aan je ex denken, B kwetsen en die vriendin ook kwetsen. het zal waarschijnlijk geen positieve gevolgen hebben. tenminste, uit mijn ervaring is het niet positief afgelopen naderhand.