Afstandsliefde?!

Hallo!

Ik ken een jongen en die woont ongeveer 100 kilometer verder op.
Dus daar kan ik niet 1,2,3 even snel naar toe.

Ik was nieuwsgierig over wie hier nog meer een afstandsliefde hebben!
Praat hier over je afstandsliefde!

XX

Tussen mij en de jongen waar ik semi iets mee heb ('t is ingewikkeld:P) zit 3 uur reizen. Het werkt prima.

Ik had ongeveer een paar maanden iets met een jongen die 100 kilometer van me vandaan woont, ik woon in zeeland hij in brabant. Na een paar maanden heb ik tegen hem gezegt dat ik het echt niet meer kon omdat we elkaar bijna nooit zagen en ik zo graag bij hem wilde zijn maar me non-stop kut voelde omdat ik hem nooit zag & dat gevoel had hij ook enzo.
Nu heeft hij me belooft dat hij nog een jaar op me wacht want over een jaar ga ik studeren & op kamers in Breda en hij ook dus dan zien we wel verder.

Mijn vriendje zit op kamers aan de andere kant van Nederland maar in het weekend komt hij terug naar huis en dus ook naar waar ik woon. En door OV enzo zien we elkaar doordeweek ook nog wel eens al is dat nog best onhandig doordat je wel altijd 2 uur heen moet en ook weer terug.

Ik ben nu meer dan een jaar met mijn vriendje en ik weet wel dat ik er nog niet over na moet denken…
maar over een jaar gaan we allebij studeren en het voelt zo goed dat ik hoop dat we dan nog samen zijn…
maar wat dan?!
misschienga ik wel naar helemaal aan de andere kant van nl studeren en kan ik hem opeens nog maar heel weinig zien, het lijkt mij echt vreselijk!
maar ik weet zeker dat ik het wel wil proberen…
als je het gevoel hebt dat je er teveel energie instopt en er te weinig voor trg krijgt dan werkt zoiets niet maar als het goed voelt en je liever reist dan dat je elkaar los laat dan moet het maar!

Mijn vriend woont iets van 2/3 uurtjes van mij af.
Ik woon in Amstelveen en hij in Neede bij winterswijk. Het is voor mij én voor hem 1,5 met de trein en 1 uur met 2 bussen. Ik vind het reuze meevallen hoor. Ik ga meestal in het weekend naar hem toe, of hij naar mij. Doordeweeks zien we elkaar helaas niet ténzij het vakantie is, maar we houden gewoon contact via telefoon (dus bellen en smsen), hij heeft geen internet, dus ook in het begin was het 06 uitwisselen en smsen.

Ik vind het soms wel jammer als ik hem niet zie elke dag, maar hou dat wel vol, en trouwens we hebben plannen om volgend jaar misschien al samen te wonen. Als hij klaar is met z’n opleiding, én ik vast werk heb. (We willen allebei in Amsterdam wonen)

Mijn vriend woont 1,5 uur bij mij vandaan.
Dacht eerst ook dat het echt niet zou werken.
Maar ondanks dat we elkaar alleen het weekend zien en elkaar doordeweeks heel erg missen zijn we al een half jaar samen en gaat het erg goed.