afstands relatie ?

heei allemaal, ik heb wat tips nodig!
ik zit met een jongen, we vinden elkaar heeel leuk enzo, maar het probleem is dus: ik woon totaaal niet bij hem in de buurt!
ik zou heel graag een relatie met hem willen enzo maar ik weet niet of dat zal gaan werken.
natuurlijk kunnen we wel iedere week afspreken door alkaar tegemoed te komen in een andere plaats ( dat is voor hem 20 minuten met de bus en voor mij 3 kwartier fietsen ) dat is geen probleem. en mijn beste vriendin woont bij hem 5 minuten vandaan zodat ik in vakanties en weekenden af en toe bij haar kan slapen!
maar hebben jullie tips voor me?
want warschijnlijk de volgende keer als we elkaar zien, gaat hij me vragen :blush:
alvast heeel erg bedankt voor jullie advies! :grinning:

Ik noem dit niet echt een verre afstandsrelatie. Mijn ex woonde 2,5 uur van mij vandaan, en er zijn meiden waarvan de vriendjes nog verder wonen.

20 minuten bussen vind je een lange afstandsrelatie?

Oh, wacht. Er is nog geen sprake van een relatie.

tja, ik heb een vriend gehad die woont in Enschede, ging ieder weekend met de trein van Brabant naar Enschede…
dusja, als je echt van hem houd heb je 3 kwartier fietsen het er echt wel voor over. en anders je ouders een keer lief aankijken?

Ik fiets in 3 kwartier naar school -.-’

Dat is echt geen lange afstand, mijn vriend woont in New York en vroeger fietste ik iedere dag 3 kwartier naar school. Die afstand van jou moet supermakkelijk te doen zijn.

Dit is geen lange afstandsrelatie hoor…

Je hebt altijd een afstandsrelatie.

Ik woon een half uur met een bus vandaan, dat is geen langeafstand hoor, no offence.

Dit is geen afstandsrelatie, je kan het dus makkelijk volhouden. Kom op zeg, wat is nou 3 kwartier fietsen. ?
Mijn vriend woont aan de andere kant van Europa, dat noem ik een afstand relatie.

Tips:
Als je dus zou willen, zou je elke dag bij hem langs kunnen gaan. Bijna iedereen die ik ken moet zo lang naar school fietsen.
Je kunt bellen, smsen,wh’appen, twitter, facebook, ALLES.

Succes iig :slightly_smiling_face:

Dat kun je makkelijk volhouden.
Is niet ver ik moet ook zo ver na school fietsen D:

Jongens jullie lezen niet goed. Ze heeft het over elkaar tegemoet komen in een andere stad en díé is 3 kwartier fietsen.

Maar dan nog, is het heus geen afstandsrelatie. Ik neem aan dat je dan ieder de helft doet, wat betekent anderhalf uur fietsen als je naar hem zou gaan. Maar dat is op de fiets dus dan zou je er bijvoorbeeld met de auto in een half uurtje ongeveer kunnen zijn. Goh, ver ja.

Mijn vriend woont 5 uur van me vandaan en ik heb ook nog exen in Frankrijk en Buenos Aires. En dan zeur jij over zo’n klein stukje.

ja ik fiets ook een uur naar school, en dat heb ik er echt wel voor over hoor!
maar al mn vriendinnen zeiden van ja dat lukt je nooit dat loopt echt fout en blablabla dus toen dacht ik van je dat is ook zo. maar nu ik hoor dat jullie er zo over denken ben ik om! het moet haast wel lukken!
bedankt!

Wat denken je vriendinnen dan? Dat het alleen slaagt als je met een buurjongen hebt ofzo? Echt watdafuq?

Kind je bent 14, waar maak je je druk om? :’)

Lukt het wel dan lukt het wel. En lukt het niet? Tja jammer dan, volgende week weer een ander vriendje.

@Jitt_me Ja iedereen denkt dat ik dat niet vol hou maar ik ben er nu echt wel van overtuigd dat het me wel degelijk moet gaan lukken!

ik noem dit ook niet echt een afstand… ik had een vriendje die woonde in zwitserland, en dat is pas een afstand. Maar, ik zou het gewoon proberen, als het niet lukt, jammer, maar dan heb je het wel geprobeerd!

En ik denk dat het misschien beter is als je hem niet TE vaak ziet, [elke dag?] want dan raak je snel op elkaar afgekeken… maar succes!

De afstand valt wel mee hoor. ik zou het gewoon proberen.

Ik heb zelf net een lange afstand relatie achter de rug. Wij moesten 3 uur reizen! voordat we elkaar zagen. We zagen elkaar dan dus ook alleen maar in het weekend. je moet wel positief kunnen zien, anders is het niet te doen. ik zag gewoon altijd de voordelen van: je bent extra blij als je elkaar ziet, raakt niet snel op elkaar uit gegeken, moet vaak ook meteen bij elkaar blijven slapen, omdat terug reizen zown gedoe is op dezelfde dag :stuck_out_tongue: dusjaa. Wij hebben 1.5 jaar gehad, dus het is zeker mogelijk!

Gewoon doen :slightly_smiling_face:

3 kwartier fietsen? Dat is toch geen afstand, dat doe ik soms naar dagelijks naar school… Mijn ex woonde 2.5uur met de trein, en dat werkte best goed eigenlijk.