Afstands relatie met leeftijds verschil

Ik en een jongen vinden elkaar leuk
Nou ja hij vind mij leuker dan ik hem
We wonen alleen wel ver uit elkaar
We wonen ruim 90 kilometer van elkaar
Dit zou dan mijn 2e serieuze relatie zijn
En om dan meteen een aftandsrelatie te nemen ik weet het niet …
En ik ben 16 en hij 19
Het scheelt maar 3 jaar maar hij is veel volwassener en ik ben eigenlijk nog best wel onvolwassen…
What do you think?
Ik weet echt niet wat ik moet doen! :frowning_face:

Ik was ook 16 toen ik iets met mijn vriend (toentertijd 19) kreeg. Ook wij woonden toen met het ov 2,5 uur uit elkaar, maar we zijn nu toch alweer meer dan 3 jaar bij elkaar.

Dus alles kan als het echte liefde is. (:

Dat is geen afstand relatie…

Dat is het wel ^

Het ligt er maar net aan hoe je er tegen aankijkt. Maar ik ben het met foreveralone eens. =]

Dat is het niet ^ ^

Ik vind ook van wel.

Eh, toch wel?

Dat jouw vriend nou aan de andere kant van de wereld woont betekent niet dat alles wat daar onder zit geen langeafstandsrelatie is. Net alsof je met 90 kilometer ertussen zo even naar elkaar toe kan.

Als jij er maar gevoel bij hebt en hem ook ziet zitten. Tis wel lastig…

Mijn vriend woont ook bijna 2 en een half uur rijden bij me vandaan en is 5 jaar ouder als ik. Maar we mogen elkaar graag en zijn 3 jaar samen. Leerde hem ook op mijn 16e kennen. Alles kan.

Uitleg?

Je punt is nu wel duidelijk. :confused:

Back to the poooooint!

Zij kan elk weekend naar haar vriend toe ofniet ?

Uh ja, maar dat kan ook als je vriend in Engeland woont :’).

Just ignore her… >_>;

Ik heb ook niet gezegt dat engeland wel een lange afstand relatie is? ^ ^

^ Waarom? Omdat je weet dat ik gelijk heb? :’’)

Dus iets is pas een langeafstandsrelatie als je elkaar niet elk weekend kan zien.
Dan hebben mijn vriend en ik dus ook een langeafstandsrelatie, terwijl hij in dezelfde stad woont.

Rare definitie heb jij :’).

Even OT:
Ja, het kan. Je moet wel je best doen.

Het is niet zo dat je alleen een lange afstandsrelatie hebt als je vriend in Canada woont, 90 km is ook best ver, dan kan je elkaar niet zo even een uurtje zien. Dus ik snap wel dat het lastiger is dan als je vriend om de hoek woont. Maar het kan wel werken, als je gewoon probeert elkaar elk weekend of om het weekend te zien. En die 3 jaar zijn ook nog niet zo erg toch =)

Jij hebt pas een rare definitie…
Lees jij ergens dat ik heb gezegd dat als je elkaar niet elk weekend ziet dat je dan een lange afstand relatie hebt? nee, dat bedoel ik.

ik zei ze KAN elk weekend naar hem toe.

Omdat je je als een klein kind gedraagt die haar zin wilt door drijven. :confused: