afstandrelatie?

oke, ik heb dus met carnaval een jongen leren kennen, en we hadden meteen al een klik. daarna heb ik nog eens met hem afgesproken en dat voelde ook heel goed, het enige probleem is hij woont zo’n 200 km van me vandaan. ik ben al eens na hem toe geweest en dat was ook weer geweldig en pas is hij weer bij mij geweest, en voor dat hij na huis ging zei hij tegen me, weet je ik denk dat ik toch wel van je ben gaan houden en dat zegt hij echt niet snel, en ik ook van hem, alleen nu geloof ik niet echt in afstandsrelaties maar ik wil hem ook echt niet verliezen, het voelt zo goed, hij lijkt me ook te begrijpen en aaaarghh! ik weet gewoon niet meer wat ik moet, dus help!

Mijn mening: ik zou d’r nooit aan beginnen.

Mijn vriend woont in Mexico, zie hem elke 6 weken. En het werkt echt echt prima. Als het echte liefde is, dan overwint het alles. Succes.

je kunt er altijd aan beginnen! Als het niet werkt heb je weer wat geleerd! Bovendien, waarom zou het eigenlijk niet werken? Het enige nadeel is dat je hem niet zo vaak ziet(maar dat heb ik nu ook, en hij woont maar 10 kilometer verder, dus ja:P)

.

Als hij echt van jou houdt en jij van hem overwint de liefde afstand!

Mijn vriend woont 5000 km verderop!

Als het echt liefde is dan heb je er veel over!

Je kunt het altijd proberen!

Gewoon proberen!
Als het niet lukt, weet je dat ook weer…
(m’n vriend woont 100 km weg, maar gaat uitstekend!)

Laat de afstand je niet tegenhouden… Daar krijg je spijt van!

Gewoon er voor gaan.
Het is soms moeilijk, maar als het goed voelt het wel waard.

Mijn vriend woont 8941 kilometer verder weg :frowning_face:

zoals idd gezegd werd, je kan het altijd proberen! Ik heb het geprobeerd en werkte niet… maar ach niet geschoten is altijd mis en je leert altijd wat:)

idd echte liefde over wint alles,

mijn vriend woont in den haag , ik woon in limburg
het is 2,5 uur met de trein en 20 min met de tram,
en we zijn volgende maand 2 jaar samen

het gaat harstikke goed, en ja je moet er wat voor over hebben, de heen weg is vaak neit erg alleen is de terug weg echt POEP.

vaak blijven we een heel weekend bij elkaar.

haal bij de NS een kortings kaart, kost 50 euro krijg je voor 40 % het helejaar korting op het reizen met NS.

normaal kost mijn trein kaart retour 40 euro nu 25 euro dus dat scheelt wel .

als je hem echt leuk vind en hij jou , zou ik er gewoon voor gaan !

in en boven dien vind ik onze afstands relatie wel fijn ,

niet dat ik neit graag bij hem ben , maar het heeft ook wel weer wat,

de hele week naar hem verlangen en EINDELIJK komt hij in het weekend,

ook zit je niet zo op elkaars lip maar dat is mijn mening

Ik persoonlijk zou geen lange-afstandsrelatie kunnen onderhouden.

Ik zou de intimiteit ontzettend gaan missen.
Even een lieve knuffel of een kusje geven, zit er niet in.
Elke ‘date’ moet ingepland worden, en de afstand zou me gaan opbreken.
Om over het geld nog maar te zwijgen…

Dus ik vind het ook knap, als er stelletjes zijn, die zo’n relatie wel kunnen onderhouden.