Afstandrelatie..

uhm, ik ben hier nieuw en ik snap dr nog niet echt veel van. maar oke whatever,
ik vind een jongen leuk. Hij woont 123km hier vandaan. Hij vind mij ook leuk. Ik heb hem nog nooit in het echt gezien, en nee, het is geen pedo ofso, gewoon een jongen van 15. Veel vriendinnen van me hebben hem wel gezien. Maar ik heb dus jullie hulp nodig,
Sowieso moeten we eerst een paar keer afspreken dat snap ik zelf ook wel lol, maar stel dat het eindelijk zover komt, dat we een relatie willen. Moet ik het dan doen of niet? Omdat hij best ver weg woont. Maar ik vind hem gewoon echt leuk en hij mij dus ook. Maar ik heb niet zoveel geld en met de trein maar hem toegaan gaat hem dus ook niet worden. Ik wil wel graag werken voor geld, maar ik ben 14. Ik pas wel op maar daar verdien ik niet echt veel meer. Maar oke, back to the topic, wat zouden jullie doen in deze situatie? Ik weet ook niet hoevaak we elkaar dan zien, en hoevaak hij naar mij toe kan komen enso. Ik ga wel sws binnenkort met hem afspreken.

Hij is lang, z’n stem is sexy, z’n haar is perfect, z’n ogen zijn zo fxcking mooi en hij is zo fxcking perfect en ugH i can’t handle this anymore.
I need yourrrrrr help. :slight_smile:

Zie het algemene topic!