Afstandelijk.

Nou ik heb een vriend waarmee ik ongeveer 2 maanden mee heb,
Hij was hier voor 9 dagen op bezoek, het wat leuk maar de laatste 2 dagen was hij wat afstandelijker.

Hij ging vrijdag weer naar huis en ik sprak hem zaterdag voor ff.
Maar zondag deed hij nog afstandelijker ( op msn ) en dat vond ik nogal weird.
Dus ik vroeg die zondag wat er aan de hand was maar hij zei ‘niks’.
Toen hij naar bed ging zei hij ook heen droog ‘Bye’…

Vandaag had ik hem een sms gestuurd of zijn nieuwe school leuk was. Hij zei dat hij het leuk vond, dus begonnen we te praten over zijn dag.
Toen hij weer op msn was deed hij weer afstandelijk en kort af…
Dus ik begon weer te vragen wat er aan de hand was maar hij wilt niet zeggen wat er is…

Moet ik hem met rust laten voor een paar dagen of…?

Jullie zijn best lang bij elkaar geweest, misschien heeft hij gewoon eventjes wat tijd voor zichzelf nodig. Gun hem dat, al hoeft het niet te lang te duren vind ik.
En hij kan nog wel steeds leuk op jou reageren natuurlijk!

Ik vind MSN een heeeeel slecht medium als je eenmaal een relatie hebt…
Praat gewoon face to face… of bel hem eventjes.

het laten rusten heeft geen zin je wil wel weten wat aan de hand is
je kan beter over praten
of hij komt zelf er mee wat er aan de hand is
eerlijkheid duurt het langst je komt er wel achter

Ja… dat is waar dus moet ik gewoon blijven door zeuren en zeggen wat er aan de hand is?

Dit dus ook. Via sms, internet, whatsapp, whatever, komen dingen altijd heel slecht over. Je kunt je gevoelens en gedachten niet goed laten zien. Bellen is al iets beter, maar face to face is altijd het beste.

Ik heb ook altijd als heel lang bij iemand ben, even niet met die persoon wil zijn…
Geef m rust?

Het probleem is hij woont 500km verder dus face 2 face kan niet,
en als ik hem bel dan weet ik niks te zeggen.

Hij is nu offline gegaan, ik ‘spreek’ hem waarschijnlijk morgen weer als hij wat zegt tenminste…

Ik vind het een beetje raar dat je niets te zeggen hebt als je hem belt. Daar heb je toch zo’n beetje… een relatie voor?

Ja dat vind ik ook raar want face 2 face heb ik genoeg te vertellen enzo.
Maar bellen… nee.

+1

Eh ik bel echt NOOIT met mn vriend haha. Om precies dezelfde reden als jij: ik weet niets te zeggen. Praten doe ik liever face-to-face en msn gebruiken we voor de small-talk. Maar bellen vind ik zo kut, je kunt elkaar ook nauwelijks verstaan. En het helpt ook niet mee dat ik altijd andere dingen tegelijk doe als ik bel omdat ik het saai vind om andermans gezicht niet te zien. Dus nee ik vind het niet raar.

Maar OT: laat hem even met rust, hij is veel samen met je geweest. Over een paar dagen is ie vast weer de oude :wink:

Laat hem eventjes met rust en wacht tot hij contact met jou zoekt.

Ik zou sowieso even je afstand nemen, afstandelijk gedrag is meestal geen goed teken… je bent een flinke periode bij elkaar geweest en ik zou hem nu even weer lekker zn eigen ding laten doen, vrouwen staan daar nu eenmaal anders is in (‘oh mijn god ik wil 24/7 bij hem zijn’) dan mannen.

zat ik ookal aan te denken, ik laat hem wel en wacht tot dat hij contact zoekt met mij :3

haha ja jammer genoeg xD.

je wilt wel uit hem krijgen maar niet dat hij denkt van bekijkt het maar maar wel blijven er naar vragen

Ja ik zei een uur geleden voor de laatste keer wat er was maar hij zegt steeds het zelfde. Ik kap er nu ook mee met vragen want ik maak mezelf alleen maar chagrijnig :3

neee niet zeuren, daar kan kunnen jongens (mijn vriend iig) niet tegen. gewoon nog een paar dagen laten doen en dan ipv vragen wat er is zeggen dat je het gevoel hebt dat hij al een poosje afstandelijker is.