... afstandelijk!

ik heb een vriendje en hij heet levi nou is het als ik bij hem ben bijv. ik zeg ik hou van je hij zegt niks terug maar ik hou zoveel van hem en ik wil het echt niet uitmaken want ik voel me zo eenzaam zonder vriendje en ik vind hem gewoon lief alleen dat hij zo afstandelijk is vindt ik niet leuk

ps. wij zijn 2 vriendinnen die samen verschillende topics erop zetten niet dat we vreemdgaan enzoo xD

Hoelang heb je al met hem?

Vind je hem alleen afstandelijk omdat hij het ook niet zegt? En je moet het sowieso niet te vaak zeggen, daar kan iemand het benauwd van krijgen. Ik hou er ook niet van als iemand dat zegt, en ga anders eens met hem praten daarover.

Als jullie nog 12 zijn kan ik het best begrijpen.

Dan denk ik dat hij je niet zo leuk vindt als jij hem. Of hij heeft gewoon een beetje adem ruimte nodig.

5 weken en 2 dagen

Ik denk dat hij t te klef vind, je kan na 5 weken niet zeggen, ik hou van je. Dan ben je gewoon verliefd op iemand.

het is niet alleen omdat hij dat niet zegt (hvj) maar op msn praat hij gwn met ly en hvj enzo… en als ik gwn zie niet dan is die maar stil en zegt niks

hvj en ly zijn afkortingen… en via msn betekenen ze vrij weinig… vind ik dan… daar moet je maar niet te veel achter zoeken want toen ik ‘‘jonger’’ was zeiden zoveel jongens dat…

ja voor mij betekent dat ook niks want dat zegt hij wel 2 x in 10 min. ofzo

vraag anders een keertje op msn ‘waarom zeg je dat dan niet in het echt?’

ja idd das een goeie thx

Goh in het andere topic heb je pas een week met hem, én vind je een andere jongen leuk en twijfel je om het uit te maken.

^ Oh grapje jullie zijn 2 vriendinnen zie ik nu :’’’’’’’’’’’’’’’’’)