Afstandelijk, gaat hij vreemd?

Hoii dames,
Ik heb al bijna een jaar met mijn vriend, alleen doet hij laatste paar dagen een beetje afstandelijk… Misschien komt het door de stress, omdat hij bijna tentamens heeft ik weet het niet. Anyways, vandaag ging ik op zijn facebook kijken, wat ik normaal gesproken niet doe, en zag dat er een meisje elke keer met een kusje emoji reageerde. Ik had aan hem gevraagd wie ze was en hij zei dat het een klasgenoot van hem is.
Maar omdat hij nu laatste paar dagen zo afstandelijk doet en ik dat gezien heb, begin ik een beetje door te denken van misschien hebben ze wel iets ofzo?
Wat denken jullie? Zal het iets zijn of overdrijf ik nu…

overdrijven.
Zolang je geen echte aanwijzingen vind, moet je je geen zorgen maken.
Het zal gewoon de tentamens zijn + het is niet dat een meisej met een zoentje reageert, dat ze hem graag wilt ofzo.

Sommige mensen doen klef/lief/… tegen iedereen zonder enige bijbedoeling.

Ik zou er niet meteen vanuit gaan dat hij vreemdgaat. Waarschijnlijk is hij gewoon even druk bezig en heeft hij niet eens in de gaten dat hij afstandelijk doet. Ik zou het hem gewoon vragen.

Niet op zijn Facebook kijken. Dat is gewoon een inbreuk op zijn privacy.

Jaaa normaal doe ik dat ook niet, maar had niks te doen en ging gewoon naar foto’s kijken

Gewoon aangeven en erover praten als het je dwars zit.

Ik denk niet dat ze bedoelt echt op zijn facebook, dus met zijn inloggegevens, maar gewoon op zijn profielpagina. Ik zie niet hoe dat inbreuk op privacy is. Dat is namelijk gewoon openbaar.

Ook ik denk dat hij gewoon druk is i.v.m. zijn tentamens.
Als ik zelf onwijs druk ben met iets zit ik ook niet continu met mijn telefoon in m’n handen of komt het initiatief om bijvoorbeeld iets te doen niet vanuit mij.

Het beste is inderdaad om het gewoon even aan te geven. Misschien kun je hem helpen met leren? Dan zijn jullie toch even samen wie weet waardeert hij dat wel heel erg.

Zou dat wel heel graag willen doen, maar hij woont 2u reizen met de trein van mij vandaan. Dus is niet zo makkelijk om elke keer heen en weer te gaan, omdat we allebei tijd moeten hebben

Wtf inbreuk op privacy? Dat slaat nergens op. Als vriendin mag je toch gewoon rondkijken op je vriend zijn facebook. Zolang ze maar niet in zijn berichten snuffelt, alleen dan is dat inbreuk op privacy maar gewoon rondkijken is volkomen normaal lijkt me.

Waarom vraag je niet gewoon waarom hij zo afstandelijk doet ? Gewoon straight to the point.

Ik heb mijzelf echt helemaal gek gemaakt vorig jaar. Niets aannemen, altijd vragen! Want je zit je heel vaak echt druk te maken over niks! Als er wel iets is, dan hoor je dat wel als je het vraagt of je komt er later achter. Niet in telefoon en op FB , want sommige mensen zijn inderdaad klef gewoon zonder bijbedoelingen en je gaat jezelf alleen maar gek maken.

Vragen kan altijd toch misschien hebben jullie morgen allebei tijd.
En wat xLoraine net zei je kunt het anders ook gewoon het beste vragen. Dan heb je inderdaad gelijk je antwoord.

Ik ga het dlk dan maar gewoon vragen, want zit mezelf nu helemaal op te vreten. Thanks voor jullie advies ladies!!

Dit. En zeg gewoon eerlijk hoe je je erover voelt. Dat is de beste oplossing.

Over dat meisje zou ik mij geen zorgen maken als ik jou was. Veel mensen doen dit gewoon naar ‘vrienden’.

Haha oh sorry, dan begreep ik het een beetje verkeerd.

Nou doe maar rustig hoor chick :’)

Heb je inmiddels al met hem gepraat?

Ik maakte me afgelopen weekend ook ineens enorm zorgen, omdat mijn vriend een beetje afstandelijk deed, maar hij was een weekendje weg, dus logisch dat hij met andere dingen bezig was. Dus ik zei tegen mijn vriend dat ik hem ‘droog’ vond reageren en dat dat natuurlijk niet heel raar is als je een weekend weg bent. En dat ik heel naar had gedroomd over dat hij ineens heel boos op me was enzo. Dus ik zat ook gewoon haast huilend in de trein omdat je dan zo gaat denken dat er iets is.
En toen vertelde ik dat allemaal aan mijn vriend, en hij was zo van “Lieverd, mij raak je echt nooit kwijt, niet zo druk maken”

Grote kans dat er met jouw vriend ook helemaal niks is (:

Wat xLin ook zegt, grote kans dat er niks is.

Mijn vriend heeft ook wel eens periodes dat hij wat afstandelijker is. Als ik daar “last” van heb, zeg ik hem gewoon dat ik vind dat hij afstandelijker en kortaf doet. Vaak is hij zich van geen kwaad bewust en heeft hij het gewoon druk op werk of iets.

En al met je vriend gesproken?