Afstand

Heee,

Ik heb een jongen ontmoet via een bepaalde chat site. En we praten best veel al een hele tijd en ik vind hem echt super leuk! Nu heb ik een foto van hem gezien waar ik dacht van wauw… Hij is echt knap. Maar ik ben een heel onzeker meisje en ik vind mezelf niet knap en omdat ik de bouw van mijn vader heb ben ik nogal wat breder. Ik heb ook eens met hem gesproken want we hebben geskyped alleen heb ik hem kunnen zien want bij ons op de pc zit geen webcam en mijn broer heeft mijn geleend omdat zijne in de maak is. Nu ben ik bang dat hij mij niet leuk gaat vinden omdat ik niet zo goed en ideaal uit zie.

Wat moet ik hiermee doen?

Zeg gewoon eerlijk tegen hem dat je onzeker bent over je uiterlijk, eventueel met de exacte woorden die je hierboven ook hebt neergezet. Je zou ook een foto kunnen sturen van jezelf. Als je hem echt zo leuk vind dat je ooit met hem wil afspreken zullen jullie elkaar ook zien, dus wat dat betreft heb je niets te verliezen toch? :slightly_smiling_face: Als hij echt op je afknapt zul je het merken en kun je misschien beter blij zijn dat je het maar zo snel mogelijk weet (even heel bot gezegd hoor). Maar waarschijnlijk zie jij jezelf veel minder mooi dan anderen jou zien. Het zal echt wel meevallen met wat hij van je vindt, en zo niet, dan is hij het ook niet waard zou ik zeggen.

Als hij je daarom niet leuk vind, is dat niet jouw probleem maar die van hem.
Dus, stel voor hij knapt af op je uiterlijk? Vergeet hem dan ook.

Maar schaam niet voor hoe je der uit ziet, misschien denkt hij ook wel wauw!

Haha nu moet ik denken aan die stomme reclame van lexa volges mij.
Wat jij niet leuk vind aan jezelf, vind de ander juist aantrekkelijk!

:sunglasses: