Afstand relatie

Hoi, ik ben 13 jaar en ik heb een vriendje van 16 en nee niet denken dat het raar is want het is niet zo’n jongen van seks maar we hebben nu bijna 8 maanden ik heb hem ontmoet op een camping waar ik sta maar het camping seizoen is over maar we zien elkaar wel elk werken hij woont in den haag en ik dicht bij Tiel maar onze band word steeds hechter en we kunnen elkaar gewoon echt niet meer missen. Hebben jullie misschien oplossingen

Elkaar in de weekenden en in de vakanties opzoeken.
Verder gewoon appen / bellen / skypen etc.

Het is nog geen 2 uur met het openbaar vervoer. Dan moet het toch best te doen zijn om elkaar af en toe eens een dagje op te zoeken?

We zien elkaar al elk weekend maar wij vinden dat niet genoeg en we hebben ook geen geldboom op onze rug

Dan houdt t op he? Dan heb je weinig keuze. Of je moet je relatie stopzetten als jullie het er te zwaar mee hebben.
Uiteindelijk komt het goed, maar je moet wel geduld hebben. Gezien jullie leeftijd heb je op dit moment natuurlijk niet zoveel keuze hierin, toch wachten tot jullie wat ouder zijn, dan gaat dat allemaal wat makkelijker.

Dit.

Mijn vriend en ik wonen ook zo’n 110 km van elkaar vandaan, ik heb nu 2 jaar een auto… ging eerst ook altijd met OV. Je moet het er voor over hebben! En vooral omdat jullie nog jonger zijn is het lastig om elkaar vaker te zien… maar geniet van de weekenden die je met elkaar hebt! Derest komt vanzelf later goed :slightly_smiling_face:
Zo te lezen