Afstand nemen is één ding..

Haai,
Ja inderdaad dit is weer zo’n jongensprobleem topic waar ik zelf zo’n hekel aan heb maar ik heb objectieve mensen nodig…

Zaterdag had ik een feestje van mijn beste vriendin. De meeste mensen die daar waren kende ik al. Zoals de jongen die ik al een hele poos leuk vond en hij mij ook. Ik maakte erg veel contact met die jongen ( T ) en we hebben uiteindelijk gezoend.

Toen ik de volgende dag wakker werd schaamde ik me wel een beetje want normaal gesproken doe ik dat niet zo snel. Dus ik stuurde een smsje waarin stond dat ik hoopte dat hij het niet erg vond. Ik kreeg zo’n lief smsje terug!
De dagen die daarop volgden smste we heel erg veel en hij stuurde zulke lieve smsjes.

Voorbeeld:
‘’ En dat noem jij lame? Dude dat was echt super lief. Was nog net niet dat ik awh zei en helemaal rood werd. Ik wil nu gewoon slapen tot vrijdag zodat ik niet nog 2 dagen moet wachten totdat ik je weer zie! Miss you so much. Love you. Kus! En sorry voor het vele smsen.

Ja, we zouden vrijdag afspreken! Hij en mijn beste vriendin zouden me ophalen vanuit school omdat ik niet zo vroeg vrij was en hun wel. Maar T was zijn portemonnee kwijt dus hij kon niet naar mij toe komen ( Hij woont in een andere stad) En daar baalde ik zo van dat ik mijn laatste geld uitgaf aan een trein kaartje en hem opzocht. Hij vond het super lief en we gingen naar zijn huis een film kijken. Alleen hij praatte de hele tijd over zichzelf en over films en vroeg eigenlijk bijna niets aan mij. Wat ik super jammer vond. Maar ik neem/nam aan dat het de zenuwen waren.

Maar nadat we hadden afgesproken heb ik bijna niets van hem gehoord. Ik heb hem een krabbel gestuurd over hoe leuk ik het vond vrijdag en hij krabbelde me niet eens terug. En een ander meisje en andere mensen wel. Nouja oke, kan gebeuren dacht ik. En als ik hem sms krijg ik echt zo’n enorm kortaf smsje terug. Heel raar aangezien hij dus altijd smsjes stuurt zoals voorbeeld. Maarja dat kan best in sommige smsjes heb je gewoon geen zin in dat kleffe gedoe. Maar het is nu al de hele tijd zo. We zouden zondag (morgen) ook afspreken maar ik hoor hem er niet eens over. Ik stuurde een smsje waarin stond dat ik zin had in zondag en vroeg hoelaat ie kwam en of ie wilde blijven eten of niet, want dat zou handiger zijn voor hem dacht ik.

Ik kreeg dit terug; " Kom rond 1 uur, ik wil wel blijven eten maar ik MOET wél om 8/9 uur thuis zijn ‘’ wat ik een beetje vreemde reactie vond want het klonk echt alsof ik hem dwong ofzo.

Ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan, oke misschien sms ik hem teveel ofzo ik snap het echt niet. Weet iemand wat er aan de hand is?

Niet te veel sms’en en het morgen uitpraten?
Als hij niet komt (hoop het wel voor je, maar je weet het nooit…) zou jij misschien weer naar hem kunnen gaan om te praten?
Als hij nog steeds zo vreemd doet, dan moet je hem denk ik gewoon laten gaan.

up?

Ik snap precies wat je bedoelt. Het is slim om wat minder te sms’en en gewoon eens een goed gesprek met hem te hebben, dan kom je er vanzelf achter of het goed zit of niet.

awh das beetje vreemd, zien hoe het vandaag gaat?
Hou ons op de hoogte ! (A)

Laat hem nu achter jou aan gaan.

probeer eens iets minder contact te maken.
hij moet maar achter jou aankomen ipv andersom

jongens zijn vaag…

Wat hierboven ook gezegd word ^.^
Laat hem maar achter jou aankomen.

misschien moet je niet zoveel smsen, ik weet dat dat heel moeilijk is
maar anders krijgt hij misschien het gevoel dat hij aan je vast zit.
en dat vinden jongens meestal niet zo
dus praat het uit en vraag waarom hij zo doet.

Het was echt vaag vandaag,
ik haalde hem op van 't station en hij gaf me niet eens een knuffel ofzo.
En toen moesten we dus naar mijn huis en hij zich voorstellen enzo. En toen gingen we film kijken en toen deed hij wel weer normaal. En ik weet niet wat ik van hem vind. Ik vroeg hem om me te smsen als ie thuis is zodat ik weet dat hij gewoon goed thuis gekomen is enzo x’D maar nog steeds niets gekregen. Nouja ik zie wel hoe het gaat. Ik laat hem inderdaad maar achter mij aankomen…

Nou, ik denk dat het verspilde moeite is. Ik denk dat hij jou niet zo leuk vind als jij hem. En dat is zonde. Je moet ook een jongen hebben die voor jou gaat.