afspreken?

'Hee,
ik vind een jongen heel leuk enz. en hij heeft zelfs al een keer gevraagd of ik wou afspreken =) alleen ik vind het doodeng! :expressionless: heeft iemand tips ofzo ? (aa) en wat doe je eigenlijk als je dan voor de eerste keer met hem afspreekt ? gewoon film kyken ofzo? (aa)

xxxxx

Ja, film kijken bijvoorbeeld. Sowieso doen! :slightly_smiling_face:

Zoiets heb ik ook,
Wij willen gaan squashen. Dan ben je gewoon bezig en hoef je je niet zo ongemakkelijk te voelen :slightly_smiling_face:

Ik vind film kijken persoonlijk echt een slecht idee.
Dan kun je hem niet beter leren kennen, want in de cinema kun/mag je niet (te veel) praten :wink:
Nu, dat is mijn eigen mening, maar sommigen doen het wel liever, omdat er dan geen ‘enge stiltes’ vallen :wink:
Succes!

Jaa dat is waar. Maarja ik kan eigenlijk niet veel anders bedenken wat je nog meer kan doen x’d

Ik vind t ook zo eng, daarom verzin in altijd een smoes om niet te gaan…
ik ben echt bang dat gesprek ofzo stil valt of iets… :stuck_out_tongue:

oke, ook een leuk idee ! =) alleen zoiets is niet echt dicht bij mij in de buurt. Maar veel succes met squashen, hihi :grin:

Haha dankje!
Je kan bijvoorbeeld ook een beetje rustig beginnen; als je hem smiddags op msn spreekt ofzo vragen: heb je zin om even naar buiten te gaan. Ofzo. Of je gaat samen een ijsje eten (nu de ijssalons weer open zijn :grinning: (6))

Jaaa goed idee een ijsje eten! en daarna kan je altijd nog kijken wat je kan doen misschien komt hij zelf met een idee (:

Ik vind het ook heeel eng, maarja het moet er toch een keer van komen…

&& @ kimberley

hij woont best wel ver weg, een uur fietsen ongeveer.

Dit probleem heb ik ook!
Het is nog niet zo ver dat we gaan afspreken,
maar als het zo ver is, wat moeten we dan echt doen!

Hmm dat word lastig (A)
Misschien kunnen jullie ergens ‘in het midden’ afspreken in een leuk parkje ofzo, en dan gaan picknikken :grinning:

Wat een superleuke ideën heb jij ! :grinning:
ik ga er gebruik van maken, hihi(aa).

haha thank you ;$
Hou je me op de hoogte? :grinning:

up haha