Afspreken

Heey, ik ga volgende week met een jongen afspreken bij mij thuis. en we zijn natuurlijk wel alleen thuis.
Ik heb hem in Takens ontmoet en heb ook al met hem gezoend enzo, maar dit is de eerste keer dat ik echt met hem ga afspreken. Ik vind hem leuk, en ik weet niet of hij mij leuk vind maar mijn vriendinnen zeggen aan hoe hij praat dat hij me leuk vind.

Nou ben ik nog al slecht in als jongens hier komen, dan word ik best verlegen en ik weet nooit wat te doen.
Weet iemand nog leuke dingen om te doen?!!
Behalve een beetje kloten enzo.
En film kijken ga ik al doen. Weet iemand ook nog wat leuke films die ik kan kijken met hem?

Dankjullie !
xxxx

Kun je van tevoren niet vragen van wat voor films houdt? En ik zou gewoon lekkere dingenetjes kopen voor tijdens de film! Je kunt altijd nog een spelletje doen of foto’s kijken! Het wordt vast leuk!

O ja, dat is wel handig als ik dat van te voren even ga vragen haha!!

final destination, die heeft meerdere delen, dus heb je daarna nog een reden om af te spreken :grinning_face_with_smiling_eyes: voor deel 2, 3, 4 en naar de bios voor deel 5 ^^

^ neeee die is eng! xd
doe dan the mummy, ook eng maar minder ;p.

• eng genoeg om tegen m aan te kruipen,
  • niet eng genoeg om er nachtmerries van te krijgen,
  • 3 delen! (:

Hahaha jaa horrorfilm is wel handig want dan kan ik tegen m aankruipen! haha. Alleen weten jullie ook wat ik kan doen behalve film kijken?

toen ik met het eerst met hem ging afspreken gingen we wiien en daarna film kijken ^^ was heel grappig geworden en je kan hem dan plagen als je beter bent enzo ;p

Haha oja wiien is ook een leuk idee! Maar dan moet ik wel even spelletjes van iemand gaan lenen haha, want ik heb geen leuke!
nog iemand?

in een gesprek lekker veel vragen stellen, jongens praten graag over zichzelf en dan hoef jij alleen te luisteren :wink:

samen pizza maken?

hoelaat spreek je met m af? want idd, kan je samen koken, maar weet niet of dat te snel is…?

misschien inderdaad oude foto’s kijken van toe jij klein was? (als ze niet te genant zijn haha :grinning:) of buiten hand in hand een wandelingetje gaan maken? misschien hebben jullie een park ofzo dat vind ik altijd gezellig om te doen.

samen eten maken vind ik altijd wel leuk…

jaa je kan cake bakken en dan eindigen in een meelgevecht :grinning:

En dan vervolgens alles moeten schoonmaken. Kan je hem dat mooi laten doen. :’)

^mm haha ja dat is wel een nadeel, maar opruimen hoeft niet erg te zijn als je het samen doet, lekker muziekje eronder en dan is dat zelfs gezellig (:

ik heb gister met een jongen afgesproken, we gingen een horrorfilm kijken, en het was echt heel leuk. ik zou gewoon een enge film kijken en lekker tegen hem aankruipen, en als de film is afgelopen en je wilt nog niet dat hij weg gaat kun je altijd nog een beetje gaan zoenen enzo. :slightly_smiling_face: wordt vast wel leuk!

je kan ook gewoon een leuk spel doen. misschien is er wel een spel waarbij je elkaar veel aan moet kijken, altijd leuk haha.

Als het een leuke gast is is (bijna) alles gezellig. Dus zou het ook niks uitmaken wat ze gaat doen. Haha. Probleem opgelost!! :’)

Takens! haha daar ga ik zaterdag mss ook heen :stuck_out_tongue:
anyway, samen eten koken idd? pizza maken oid is wel leuk, beetje kletsen, hmm, verder geen idee?