Afspreken

Hoi!
Ik heb een tijdje geleden een jongen op hyves toegevoegd die een vriendin van mij kent! Hij had me geaccepteerd en ik had gereageerd op mijn foto en hij had mij toen respect gegeven. We hebben ook al even op msn gepraat, ik begon. Hij begint nooit met praten. Van mijn vriendin weet ik dat hij nooit een vriendin heeft, terwijl hij echt heel knap is, en dat hij heel moeilijk te krijgen is zeg maar, haha! Maar zal ik gewoon op msn weer praten en dan vragen of we misschien een keertje af kunnen spreken of zal ik het niet eens proberen aangezien hij geen interesse toont?
X
Alvast bedankt!
(We kennen elkaar verder niet trouwens!)

Niet geschoten is altijd mis (:

Ik zou het gewoon proberen. Wie niet waagt, wie niet wint.

Dankje voor de reacties! Ik heb hem ook op de ping, hij is nu niet online, zal ik anders gewoon via de ping gewoon recht doorzee zeggen: Hee, zullen we een keertje wat leuks gaan doen?

ik zou proberen verder te komen, zodat je kunt kijken, als je hem beter kent, of hij dan losser word zegmaar.
En als dat nog niet is, denk ik maar afkappen.
maarja, succes ! (:

Nog iemand?

ik zeg doen

Ja, gewoon vragen of hij een keer iets wil gaan doen. Laat weten of het wat is geworden. c:

Zou het gewoon proberen.

en wat zijn reactie was =D
vind dit soort dingen altijd zo leuk om te volgen

Oke, ik denk dat ik het gewoon via de ping ga vragen! ik heb niks te verliezen toch!? Dus ik ga het doen!

Zal ik het zo vragen: Hee, wil je een keertje wat leuks gaan doen? :slightly_smiling_face:

Ja, prima toch? Iets in die trant is altijd goed.

jaa gewoon doen!

zeker doen (A)
en dan wel vertellen hoe het is afgelopen idd haha

Verstuurd! Ik verwacht er niet te veel van, want van wat ik over hem hoor is hij heel moeilijk haha

hihi heb je al gevraagd?
moet je wel vertellen hoe hij reageerde! =P

Hij zegt:
Hee
Wat is ‘wat leuks’? (a)

Wat nu?!

ooooeee!!
nou wat wil je gaan doen?
wat drinken in de stad ofzo?