Afspreken..

Er is dus zo’n jongen en tja het is wel duidelijk dat wij elkaar echt wel ontzettend zien zitten en dat dus ook wel van elkaar weten. Alleen we zijn allebei superverlegen dus niemand durft echt initiatief te nemen…
Nou was het gisteravond zo, we waren allebei op een verjaardag en zaten met elkaar te praten, dat hij opeens zei:“Hmn… morgen heb ik echt helemaal niets te doen. Ik heb helemaal geen plannen ofzo…” Dat kwam redelijk out of the blue :’)
Maarrr, het was dus wel duidelijk welke kant hij op wilde…
Maar het stomme was, dat ik toen (en nu nog steeds niet) weet wat ik daarop had kunnen zeggen. Ik was van plan om te gaan winkelen, maar daar heeft ie een hekel aan, toch probeerde ik of hij misschien met me meewilde? Maar hij zou wel willen, zei hij, alleen had ie natuurlijk een grondige hekel aan shoppen xD
Maar ik weet echt niet wat ik anders met hem zou kunnen doen…
Ja een film kijken ofzo? Maar verder zou ik het echt niet weten :expressionless: En ik vond het zoo jammer… Is er iemand die leuke ideeen heeft wat je met iemand zou kunnen gaan doen, als niet TE obvious date? :0

ga picknicken ;p
oke wel koud
of ga naar jou of zijn huis
of ga naar het park
of gewoon rondlopen in de stad?

Dat zou wel leuk zijn, maar als hij naar mijn huis komt weet ik dus vervolgens nog niets te doen xD Maar dat heb ik eigk ook als vriendinnen hierheen komen :stuck_out_tongue:
Ik voel me echt best saai nu… xD

ga idd gewoon film kijken ofzo ;p

Naar de film!

Succes! :slightly_smiling_face:

Ga eerst even een rondje lopen in de stad en dan ergens wat gaan drinken?

film is altijd goed

zeg gewoon zo : ken je die film? die wil ik zo graag zien!
als hij de hint begrijpt zal hij zeggen : ja ik ook!
jij : zullen we samen gaan?