Afspreken

Hee,

Ik app al een tijdje met een jongen die ik erg leuk vind al sinds het begin maar toen vond hij mij niet echt leuk. Toen kreeg hij een vriendin maar dat duurde maar heel kort maar toen zijn we wel gestopt met appen enzo. Maar laatst zag ik hem op het zwembad en toen maakten we gewoon een beetje lol met elkaar en die avond appte hij me dus weer over het zwemmen. En sinds toen zijn we weer gaan appen. Nu appen we echt super veel met elkaar en niet meer echt op een ‘vriendschappelijke’ manier zegmaar. Vrijdag avond gaan we afspreken. Maar ik ben echt heel bang dat het super ongemakkelijk wordt ofzo. Ik ben vet zenuwachtig maar heb er ook super erg zin in. Heeft iemand tips om te zorgen dat het niet ongemakkelijk ofzo wordt ? en dat we gewoon blijven praten en lol maken enzo. Maar verder zegt hij de hele tijd blijft dit tussen ons enzo dus nu ben ik bang dat hij niet verkering ofzo wil (o god wat klinkt het woord verkering toch kinderachtig) Maar ik vind hem echt al super lang leuk en hij mij nu dus ook maar ik ben bang dat hij verder niks wil. en hoe maak ik hem duidelijk dat ik hem leuk vind en wel meer wil ?

xox

Ik denk eigenlijk dat je dit niet moet doen. Jij vindt hem leuk, hij jou niet, dat kan ik uit dit korte stukje al lezen. Ik bedoel: hij wil deze afspraak tussen jullie houden. Zoiets betekent in mijn ogen dat ie je niet leuk vindt: hij wil niet dat iemand ervan af weet, lijkt me niet logisch als hij je leuk zou vinden. Ik denk dat je jezelf moet beschermen en niet met hem moet afspreken. Jij verwacht er duidelijk meer van dan hij.