Afspreken?

Hallo :slightly_smiling_face:
Ik heb nu ongeveer 2 weken geleden via iemand met wie ik ruzie had (we hadden zegmaar allebei ruzie met haar.) Sinds ik hem ken praten we echt de hele dag op wapp tegen elkaar, en ik zou hem ook graag een keer willen ontmoeten. (Weet via vrienden van me dat het geen pedo is ofzo haha.) Maar daarbij is weer het probleem, hij is ‘bang’ voor mensen en kan alleen mensen om hem verdragen als hij stoned is, zoals hij zelf zegt. Maar om daar nu te staan met iemand die stoned is…? Ik heb met zijn beste vriend gepraat en die zei dat dat echt waar is en dat hij ook helemaal flipt als mensen hem aanraken, is dat normaal?

Nja wat ik me dus afvraag is of ik als hij dat heeft zegmaar ooit normaal met hem zou kunnen afspreken?
Beetje vaag verhaal ik weet het…

Nou dat lijkt mij dus zeker niet normaal.

Dat is inderdaad niet normaal. Maar misschien kun je afspreken dat hij zijn vrienden meeneemt, en jij een vriendin ofzo? Dat hij dan al in een vertrouwt groepje is.

ik vind dit toch een beetje vaag klinken allemaal hoor…
ik zou het contact verbreken.

Dit, of helemaal niet gaan.

Maar die vriend van hem spreekt hem ook niet vaak in real, zegmaar. Vaker via internet ect.
Hij komt zo echt heel aardig over…
Om nou meteen het contact te verbreken vind ik ook zo gemeen :confused:

Ik kan je aanraden het objectief te houden, je geeft zelf aan dat je info van hem vrij onbetrouwbaar is :wink:

Meet hem gewoon ergens in t openbaar als je het graag wil proberen, waarschijnlijk is hij alleen super verlegen.

Mensen zijn over het algemeen niet gek, gewoon verschillend in beslissingen nemen/oplossingen bedenken.

Als meneer stoned wil zijn voordat hij mensen ontmoet, doet hij dat hoogstwaarschijnlijk omdat dat ervoor zorgt dat hij denkt dat hij zichzelf geen houding meer hoeft te geven. Sterker nog, al zou hij ipv. een joint roken aan de binnenkant van zijn schoen ruiken, heeft hij naar zijn idee al wat gedaan om ervoor te zorgen dat hij minder nerveus hoeft te zijn. Als hij daar zelf maar in gelooft.

Niet de beste mensen om mee om te gaan voor velen, omdat ze in een droomwereld leven en je daarin mee kunnen slepen. Toch zijn ze nagenoeg allemaal helemaal helder, ze hebben alleen wat meer ‘juiste’ levenservaring nodig.

PS: als hij gek is, gewoon weglopen :cold_sweat: