Dat is vast wel mogelijk op de een of andere manier, ja.
Als je niemand er iets over vertelt en niet op een drukke plek afspreekt, kan het lijkt me wel toch?
Alhoewel ik me sterk afvraag waarom je dit wilt weten hehe, niet lullig bedoelt. (:
Afspreken met wie?
Ligt eraan met wie je afspreekt. als jullie het allebei voor je kunnen houden dan lijkt het me wel
-
^Gewoon doen, en als iemand erachter komt, so what? Je moet gewoon lak aan de rest hebben. x
Ik deed stiekem afspreken met mijn ‘sexbuddy?’ niemand wist het… oké eigenlijk wel omdat ik het vertelde maar niemand die wij kende heeft ons ooit samen gezien.
Tuurlijk! als de mensen die je kent jullie maar niet zien. En jullie moeten het dan verder gewoon voor je houden. Dan kan het wel
@Deluso Oke maar dan spraken jullie zeker bij jou thuis of bij hem thuis af?
Of je spreekt in een cafeetje af waar weinig van je vrienden/leeftijdsgenoten komen?
Ja dat kan wel maar dat is toch te opvallend denk ik, dat hebben ze niet echt in de buurt en in het centrum kom ik altijd wel mensen tegen
hahaha, nee in de bosjes : $ oké dit is best erg…
anyway toen we nog ‘normaal’ tegen elkaar deden spraken we af waar weinig jongeren kwamen, en dat was een soort wandelroute ofsowiets.
‘’ Oke dan zie ik je bij die en die bosjes, oke is goed! ‘’
Ja ik weet wel wat je bedoeld, dat ga ik denk ik ook doen, zon fietspad tussen bomen en weiland waar alleen oude mensen fietsen wandelen en hun hond uitlaten :’)
hahahah zo was het dus gelukkig niet. Het was dat we bij pad bij elkaar kwamen, en dan gingen we samen verder de bossen in.
Anyway, ik zal als ik jou was dan dat fietspad doen ; )
Bedankt voor de reacties! Ik vind het eng haha ;$
Ik snap eerlijkgezegd niet waarom het niet zou kunnen? Het is meer een manier van doen dan kunnen als je me begrijpt
Ik snap het ook niet zo, maar alles zit tegen en om de een of andere reden krijg ik ruzie met iedereen. Iedereen bemoeit zich er gewoon mee en dat is nogal hinderlijk.
Kan je niet gewoon bij jou of bij hem thuis afspreken dan? Werkt bij mij altijd het best als ik niet wil dat mensen achter m’n bezigheden komen :’)
wij weten het nu!