afspreken, wie heeft er tips ??

Ik ken sinds kort een hele leuke jongen, via een chatbox, en later op msn.
Hij wil heel graag een keer afspreken. Ik vind hem erg leuk, en wil dat ook wel, maar vind t allemaal wel heel eng enzo.
Wie heeft er ervaring mee, en heeft eventueel tips voor me??

Nooit alleen gaan. En het liefst op een openbare plek.
*geen ervaring*

nou, ik zou er maar mee uitkijken. :expressionless:
hallloooooo - internetafspraakjes?

ik zou, als je echt van plan bent af te spreken, hem ontmoeten op een plek waar jij hem eerst kunt zien.
dus ga ergens verstopt zitten ofzo, whatever.

als ik jou was zal ik een vriendin meenemen, en idd eerst verstoppen, en op een openbare plek waar veel mensen komen. heb je hem wel is gezien over de webcam ofzo?

Ik zou je ouders inlichten over wat je gaat doen, zodat die weten waar je bent enzo. En dan iemand meenemen, en inderdaad eerst kijken wie er staat en niet zelf als eerste gaan staan. En sowieso dat diegene bij je in de buurt blijft de hele tijd. En een openbare plek! Spreek niet bij hem thuis af ofzo, maar in een restaurantje/cafétje of whatever.
Ik zou erg oppassen als ik jou was.

Zeker niet alleeen gaan!
& dat van eerst verstoppen is ook een zeer handige tip :grin:

[i]ik heb ervaring, en het ging heel goed ;o.
Wij hebben beide onze ouders ingelicht. En onze moeders hebben van te voren met elkaar gebeld, of ze het ECHT allebei ermee eens waren dat het mocht enz. En toen kwam hij naar mijn huis ( is 1,5 uur rijden ) en zijn moeder maakte kennis met mijn ouders. Dus bij mij was alles echt heel goed geregeld. En waren we er zeker van dat we geen geilende ventjes van 45 waren ofzo. Dus speel op safe, en schakel je ouders in!
En doe dit trouwens niet al te snel, je moet elkaar al wel een tijdje kennen, en weten dat hij het waard is.

Succes ermee <3 en maak er een leuke dag van. [/i]

Ik heb ook een jongen ontmoet via internet. & het blijkt dat hij op school zit bij mij in de wijk. dus dicht in de buurt. en een paar vriendinnen van me kennen hem ook !. Dus, dat word binnenkort misschien wat afspreken (A)

Maar als je op een openbare plek afspreekt, of in een groepje iets gaat doen ofzo, (neem een vriendin mee) dan zal het wel goed komen :wink:

heb n keer alleen afgesproken met jongen van internet aan de cinema…
en ik leef nog! :]

Ik zou hem eerst wat beter leren kennen (aangezien je zegt dat je hem pas kort kent) en laat je niet overhalen, je moet er zelf helemaal achter staan.

Oke … ik denk dat ik dan maar eens op t station afspreek, en dat we dan daarna gaan zwemmen. Daar zijn ook altijd veel mensen, dus dat is wel safe…toch ??

Goed idee!
Toch zou ik wel een vriendin ofzo meenemen die iets achter je loopt ofzo en even kijkt hoe het gaat bij de ontmoeting en daarna weer weggaat.
En verzin iets voor als het je niet bevalt wat je dan gaat zeggen :wink:
Verder veel plezier! :slightly_smiling_face:

gewoon op een openbare plek afspreken, en een vriendin je laten bellen op een bepaald uur voor als het echt slecht is je een excuus kunt evrzinnen om weg te gaan.

Zwemmen? Geef je lekker bloot aan een vreemde zou ik zeggen, en als je geraped wil worden door misschien wel een pedofiel moet je inderdaad vooral gaan zwemmen… Sorry, maar ik denk dat je beter helemaal niet kan afspreken met iemand van het internet.

Ik heb een hele goede vriendin ontmoet via internet, via onze blog’s. We kennen er elkaar nu ongeveer een jaar en al 4 keer gezien. Maar eerste keer kwam zij hier, maar denk niet dat je dat zo snel doet met een jongen (A)?

Bedankt voor alle tips!
Ik heb een afspraakje voor a.s. woensdag!
Hij wilde het liefste savonds naar de film, maar dat leek me minder slim. We gaan nu waarschijnlijk naar t zwembad. Twee van mijn vriendinnen gaan ook naar t zwembad dan, dus dan kom ik ze daar “toevallig” tegen, en ik denk dat dat wel slim is.
Ik laat wel weten hoe t verder gaat. Ben best zenuwachtig, maar vind t wel leuk spannend.

Ik wilde nog even vertellen dat het heel goed is gegaan. Ik heb vanmiddag met hem afgesproken, en we zijn naar het zwembad geweest. We hebben het heel gezellig gehad, en ik ga volgend weekend naar hem toe!
Ik vind hem in het echt net zo leuk als op msn, en ik denk dat we binnenkort wel iets hebben!
Bedankt voor alle tips enzo…

Fijn dat het goed gegaan is :slightly_smiling_face:. Wel op je hoede blijven he? Het is toch wel een beetje gevaarlijk…

Ik zou het nooit durven, maar gelukkig dat bij jou alles goed is gegaan.
Ik wil je niet afschrikken ofzo, maar hou de woorden Loverboy & Fout in je hoofd geprint. Je weet maar nooit.

Hopelijk is het niet nodig en is het een superleuke jongen.
xx

fijn dat het goed gegaan is! ik zou het niet durven ;$