Ik ben met een jongen aan het appen. Twee maanden terug heb ik twee keer met hem afgesproken, maar dat kwam vooral van mij uit. Toen hebben we even geen contact gehad en nu zijn we weer twee weekjes aan het appen. Hij heeft wel gezegd dat hij mij een leuk meisje vindt en we appen echt veel, maar hij vraagt niet om af te spreken. Aangezien het eerder al van mij uit kwam wil ik toch wel dat het nu een keer van hem uit komt. Dus ik begin me een beetje af te vragen hoe leuk hij me eigenlijk vindt, hij is echt niet te verlegen om te vragen om af te spreken. Nu heeft een andere jongen aan me gevraagd om af te spreken en weet ik niet of ik niet beter daar op in kan gaan in plaats van maar blijven wachten op die ene jongen… Wat zouden jullie doen?
Gewoon afspreken kan altijd toch?
Ik zou op die andere jongen ingaan. Je kan niet eeuwig wachten. Misschien realiseert die jongen waarmee je appt dan wat.
je zou aan die jongen waarmee je appt kunnen vragen, waarom het van jou kant moet komen, wees direct maar aardig. wie weet heeft hij daar wel een goeie reden voor.
en die andere jongen, afspreken kan geen kwaad
Ik zou het gewoon vragen, niet geschoten altijd mis Daarnaast zijn sommige jongens die in het echt helemaal niet verlegen zijn bij een meisje dat ze echt leuk vinden ineens toch onzeker en durven ze het niet te vragen…
Gewoon proberen ^^
Ik heb het gevraagd en hij wilde zeker afspreken en was zich er niet zo bewust van dat ik de vorige keren had gevraagd. Maar nu vertelt hij me net dat er wel iets is waar hij eerlijk over moet zijn en dat is dat hij ook met een ander meisje aan het daten is. Dusja, wat doe ik daar nu mee. Ik vind het ontzettend fijn dat hij eerlijk is daarover, want ik vind eerlijkheid echt heel belangrijk, maar aan de andere kant voelt het nu natuurlijk een beetje gek om met hem af te spreken en houd je toch wat meer afstand.
ik snap niet waarom hij met jou zou afspreken als hij met een ander meisje aan het daten is.
dit vind ik een beetje raar, hij kan toch niet met jullie beiden iets hebben?
ik zou kijken hoe het met de andere jongen loopt!
Fire heeft gelijk
Zou niet wachten op die ene jongen.
Ze daten, ze hebben niks met elkaar. Dus het lijkt mij dat hij haar leuk vindt, maar hij vindt mij ook leuk dus hij wil kijken hoe leuk door te daten en uiteindelijk een keuze maken of hij vindt ons uiteindelijk allebei niet leuk. Ik denk dat dit heel vaak zo is hoor, alleen zijn mensen daar meestal niet eerlijk over.