Afspreken voor sex?

Ik ken een jongen al z’n 5 jaar via msn, vanaf het begin vond ik hem al leuk maar hij heeft een lage dunk van zichzelf en aparte stemmingswisselingen…( hij woont in limburg ik in overijssel) we hebben elkaar een keer gezien in arnhem ( hij keek me recht aan en zei dattie van me hield gosh) maar we hadden niks met elkaar we hebben elkaar dat jaar nog een keer gezien op pinkpop en toen ook sex gehad… daarna kregen we ruzie en blokeerde hij me
naja ik praat nu weer met hem en hij zegt dat het pijn doet mij met andere jongens te zien en zegt dat ik mooi ben en ik vind hem ook nog steeds leuk…
maar dan op msn vraagtie of ik langs wil komen om sex te hebben en als ik dan vraag alleen daarom? dan is het:
ja verwacht je meer dan?
ik weet niet wat ik moet doen wil hem echt graag zien maar ik voel me zo gebruikt als het alleen om de zou seks gaan
zal ik gaan of niet?

Nou, ik zou het wel weten hoor! Ik ga toch echt niet afspreken met een jongen puur voor de seks.

zet hem uit je hoofd

Als jij geen problemen hebt met alleen voor de seks afspreken, dan moet je het doen. Voel je je er niet prettig bij, dan zou ik het hem niet gunnen en wordt je idd gebruikt.

Nou ik zou niet gaan. En als je toch gaat, vertel je hem maar eens flink wat je voelt.

Als hij zegt dat hij alleen seks wil, en jij wil niet alleen seks… dan ga je toch niet. Snap niet dat je daar over gaat nadenken eigenlijk. Hij klinkt sowieso best raar/onbetrouwbaar, hij vind je geweldig en houd van je en dan wil ie absoluut niks meer. Weird.

ga toch lekker seksen jong

Je geeft al aan dat je je gebruikt zou voelen. Niet doen dus.

Als jij het niet erg vind om puur voor de seks af te spreken moet je het gewoon doen, maar als ik in jouw situatie zat zou ik het ECHT NIET doen.

hij ziet je als een fuckbuddy, denk ik

No way, echt niet doen!!

flauw hoor:(

Dat je daar over nog twijfelt zeg… No fucking way, dat is mijn antwoord hierop.

Booty call.

dubbel

Nouu kijk ik hoopte dat alsdie me zag dat hij toch zou inzien dattie me wou kan altijd als het me niet aanstaat gewoon op de trein stappen…

Wil niet gemeen overkomen… maar afspreken voor de seks is gewoon cheap. En geloof me, dat weet die vriend van je al te goed. Hij heeft gewoon een neukmaatje nodig. Ik denk wel dat jij meer te bieden hebt. Zulke jongens zijn niet goed voor je. Tis nog altijd jouw keus. Maar straks niet klagen over dat jij je gebruikt voelt.