Afspreken tinder

Ik ga binnenkort afspreken met iemand van tinder,
Wat zouden jullie dan tegen je ouders zeggen?

Ik zou zeggen dat je met een vriendin gaat afspreken ofzo.

Waarom zou je niet eerlijk zeggen wat je gaat doen?

Dat ik even de stad in ga om met klasgenootjes af te spreken. Dan maken ze zich sowieso geen zorgen meer dat ik buiten de groep zou vallen ofzo haha.

Ooit een keer gezegd dat ik bij de winkels ging kijken of er leuke kleren hingen. Toen kwam mijn zusje met de vraag of die nieuwe collecties nog iets waren. Daar kon ik mij niet echt goed uitpraten eigenlijk dus verzin iets anders :’)

Dat je bij een vriendin bent ofzo. Maar stel die vriendin dan wel even op de hoogte dat je hebt verteld dat je naar haar toe bent :stuck_out_tongue:

Helemaal niks, ik zou zeggen “yo mam ben weg tot straks,” maar dat ben ik, en ik geef eigenlijk nooit een uitleg erbij over waar ik ben tenzij ze het vraagt, en dan ben ik gewoon eerlijk

Ik zou zeggen dat ik met een jongen wat ga doen. Alleen zou ik dan zeggen dat ik hem ken van bijv. het uitgaan i.p.v. Tinder

Ik zou zeggen dat ik met een vriendin ga afspreken/winkelen en dan vraag ik aan die vriendin of ze m’n alibi wil zijn. xd

Mijn ouders willen altijd precies weten waar ik ben, met wie, tot hoelaat etc. Mega irritant is dat. Ik had gezegd dat ik met mijn beste vriend naar de bios was.
Toen we verder gingen daten heb ik tegen mijn ouders gezegd dat ik hem van een tijd geleden van het uitgaan ken en hem daar in bios tegen was gekomen. We hadden zogenaamd het contact een beetje verloren, maar nu zijn we dus aan het daten
Waterdicht :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoe oud ben je?

Idd: ligt er aan hoe oud je bent…

Ik ben 18

Hmm dan zou ik het een beetje in het midden laten of zeggen dat je met een kennis/vriend hebt afgesproken.
Op die leeftijd hoefden mijn ouders allang niet meer perse te weten met wie ik omging en wat we gingen doen maar ik snap dat dat niet voor alle ouders geld.

Ik zou gewoon zeggen dat je met een vriend wat gaat doen, is de halve waarheid :slightly_smiling_face: