Afspreken? Of niet

[i]Hoi beste girls =)
Ik zit ergens mee waar ik al sinds november zit opgescheept…
Nou, sinds november heb ik een héle leuke jongen van mijn school op msn leren kennen. Mijn beste vriendin gaf mijn msn aan hem en toen hij me had toegevoegd gingen we heel gezellig met elkaar praten.

Het was echt héel gezellig op msn en we hadden t over van alles en nog wat.
Maar nu wil hij per se met mij afspreken buiten school, terwijl wij op dezelfde school zitten. En als ik zeg of we in de pauze ofzo met elkaar af kunnen spreken wil hij 't niet. Maar ik wil hem nu ook niet verliezen want ik vind hem heel erg leuk.
Ik weet echt niet wat ik moet, we hebben nog nooit eens persoonlijk met elkaar gesproken en nu wil ie persoonlijk en privé met mij afsprken…
Weten jullie misschien raad?

Kusje, [/i]

gewoon doen :’)
kan geen kwaad toch?
hij vind je blijkbaar erg leuk, en daarom wilt ie met je na schooltijd afspreken.

Doen! hy vind je echt wel leuk als ie dat wil… je kan ook voorstellen om samen met die vriendin en een vriend van hem wat af te spreken als je het te eng vind :wink:

Ik zou eerst es in de pauze’s wat praten en hoi zeggen voordat je echt afspreekt ofso?

waarom wil hij je niet spreken in de pauzes? :s

Liefs.

Maar ik snap niet waarom hij nou niet in de pauze of zo af wil spreken…
Alsof ie zich schaamt ofzo…
Wat zouden jullie doen? Als jullie je ‘internetliefje’ zo leerde kennen en niet echt persoonlijk kende? Want ik weet wel hoe ie eruitziet en hij weet ook hoe ik eruitzie…

Je kan toch ook niet met iemand afspreken in de pauze? Dan zie je elkaar eventjes 20 minuten. Ik snap wel dat hij gewoon een keer privé iets wil afspreken, dat is toch ook veel gezelliger. Gewoon doen zeg ik!

Op school zou ik wel wat willen zeggen alleen ik weet niet wat… =P
En de kans dat hij ook niks tegen mij weet te zeggen of mij gewoon negeert is ook groot.
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen…

Gewoon afspraken. Tis trouwens maar lame om in de pauze af te spreken met iemand. In de pauze ben je met vrienden, eet je wat en sommige een sigaretje erbij, en dan met een meisje? Nou nee, kzou dat niet eens durven voor te stellen xD. Maarja, gewoon afspreken hij kan alleen maar tegenvalle dusja.

Nou aan de ene kant heb ik zoiets van dat ik nog nooit eens wat tegen hem heb gezegd… En straks sta je daar voor een winkel allebei en weet je niks te zeggen en das ook vaag… =P
Mijn voorstel was ook om eerst op school te spreken en daar na als we willen zo vaak buiten school af te spreken.

deed een jongen van mijn vriendin ook… in de klas nix zeggen op school afspreken… Waarom hij dat deed. Geen idee! Maar ik zou maar gewoon afspreken, kom je misschien te weten waarom hij zo doet…

Nou hij zei op msn tegen mij dat ie geen zin heeft in al die mensen op school…
Dat snapte ik ff niet… =/ Nu ook niet trouwens.

Nou, ik snap dat wel. Als je met iemand wil afspreken dan wil je iets gezelligs doen met z’n tweeen, dat kan niet op school. Op school kan je best bij elkaar gaan zitten in een pauze, maar dat noem ik geen afspreken, dat is gewoon vriendschappelijk bij elkaar zitten.

Ja maar wij kennen elkaar nie eens echt persoonlijk… =/
Daarom d8 ik laten we 's op school beter voor t eerst s ff gaan praten.

Als je hem ziet doen dan gewoon het hoi hoe is het praatje…
Reageerd hij er niet op?!
Ook niet afspreken!

Hmm daar d8 ik ook ff aan om dat te doen…
Maar heb je een idee wat ik meer dan ‘Hoi’ kan zeggen?=P
Want als ik er zomaar op afstap en zeg “Hoi Hoe Is t” en er valt een doodse stilte tussen ons ben ik de lul x’D =P
En we hebben elkaar tenslotte wat meer leren kennen op msn…
Moet ik daar dan iets over zeggen?

gwn doen!!!
waarom niet, kan geen kwaad.

ik denk dat het 5 jaar later wel opgelost is.

Dude. 2008, kijk uit je doppen. Vraag me altijd af hoe mensen dit voor elkaar krijgen

Oh hoi Mau wat is jouw advies aan de TS