afspreken of niet

Hoi allemaal,

Ik zit met iets waar ik niet zelf uitkom.
Het zit namelijk zo:
Ik vond begin van het jaar een jongen uit mijn klas leuk niemand wist het alleen een hele goede vriendin wist het en we hadden het over hem zonder dat iemand het kon horen maar blijkbaar hoorde een meisje uit mijn klas het waar ik totaal niet mee om ga. Maar zei had het dus tegen de hele klas gezegt. Dus de klas lullig doen en een beetje plagen. Maar die jongen is dus heel verlegen en had blijkbaar nog nooit een vriendin gehad. Maar dat meisje die het had gehoord zei dat ik had gelogen dat ik en die jongen iets hadden maar dat is dus niet zo. Ik had besloten om het te laten rusten tot de zomer vakantie omdat ik volgend jaar toch niet meer bij hem in de klas zou komen. Nu het vakantie is praat ik regelmatig met hem op WhatsApp. Dit zijn vooral oppervlakkige gesprekken maar ook diepzinnige gesprekken hij doet heel lief en noemt me heel vaak schatje en lieverd maar nu wilde ik vragen of hij wilde afspreken om iets te gaan doen naar het strand of zoiets want ij woont dicht bij het strand. Maar ik weet niet of ik dat moet doen aangezien ik ook nog nooit een vriendje heb gehad. Dus heeft iemand tips?

Ik zou niet weten waarom je het niet zou doen alleen maar omdat je nog nooit een vriendje hebt gehad? eens moet de eerste keer zijn. Als je het echt reuze eng vindt kun je eens op ‘dubbeldate’ gaan dat je een vriendin meeneemt en hij een vriend of iets. Maar je kan het gewoon doen wie weet wordt het hartstikke leuk :smirk:

Gewoon eens vragen!

Gewoon vragen.

Er is niks mis met gewoon een keertje afspreken en inderdaad eens moet de eerst keer zijn ik snap dat je het misschien ook wel eng vind maar hij heeft ook nog geen vriendin gehad zei je dus hij zal het misschien even eng vinden en je kan altijd gewoon afspreken juist gezellig wacht af wat er gebeurt misschien word het wel heel erg gezellig
Succes x