afspreken of niet?

Hoii iedereen,

Ik zit nogal met een dilemma, ik praat al een paar weken met een super leuke jongen ben helemaal gek van hem :flushed:, maar durf dus niet af te spreken met hem (bang voor afwijzing enzo). Wat moet ik doen en zijn er misschien andere meiden die dit ook hebben en tips hebben voor mij?

XXXR

Wat bang voor afwijzing… Als hij toch met je praat en met je wilt afspreken dan denk ik niet dat 'ie je gaat afwijzen. Ik bedoel je gaat met hem afspreken, niet een wilde nacht beleven… Niet tijger doen als je pussy bent eh.

Heey, ik snap je helemaal! Heb hier zelf nu ook soort van last van. Heb een jongen op fb ontmoet en ga morgen met hem wat doen :slightly_smiling_face: Ook hier wordt ik er onzeker van, mijn vrienden zeggen dat het raar is omdat ik hem nog nooit gezien heb. Maar ergens in mij zegt iemand dat dat ik gewoon moet gaan, omdat het waarschijnlijk goed zit.
Mijn tip, luister naar jezelf en niet naar je omgeving. Heb je er een heel naar gevoel bij. Niet afspreken. Voelt het goed, gewoon doen. Gaat het dan toch mis, ben je wel een ervaring rijker :grinning:
En als je heb echt leuk vind, waarom niet gewoon vragen, als hij ook leuk met jou praat waarom zou hij dan nee moeten zeggen.
Hoop dat je er wat aan hebt.
xx

Vraag aan hem of hij wilt afspreken, ik bedoel je hebt niets te verliezen toch? :slightly_smiling_face: Ga ervoor!

Ik vind ook een jongen heel leuk, ik zit bij hem op boogschieten en ik denk dat hij me wel leuk vind maar we kennen elkaar nog niet zo lang , alhoewel ik er wel net ben achter gekomen dat hij de stief broer is van een meisje waar ik 8 jaar lang mee op de basis school heb gezeten en blijkbaar ben ik ook een keer met hem naar de kermis gegaan … waarom kan ik me dat toch niet herinneren :’( Maar ik vind hem in ieder geval echt superleuk alleen ik ben zelf wel verlegen dus ik ga wachten totdat ik zeker weet dat hij me leuk vind totdat ik hem uit ga vragen, anders ben ik namelijk ook bang om afgewezen te worden : /

Gewoon er voor gaan,als je geen stappen onderneemt heb je later spijt.

Weet je wat mijn moeder altijd zegt?

Nee heb je, ja kun je krijgen.

Dus als je het niet probeert heb je zowiezo een nee.

Ga ervoor meid!!

xoxox :sunglasses:

Je zult zien dat het achteraf altijd meevalt!
Dus ik zou gewoon gaan, en klikt het dan niet, dan weet je dat ook weer =)

Bedankt voor alle tips, ik heb besloten om met hem af te spreken, want ik ga er idd misschien later spijt van krijgen
Hebben jullie ook misschien wat tips over wat we zouden kunnen doen?

XXX

Bios is tuurlijk wel leuk maar een beetje voor de hand ( plus , geloof me, het kan heel ongemakkelijk stil zijn… of je kan natuurlijk ook alleen maar zitten zoenen :wink:
Maar ik denk dat zwemmen wel iets is , omdat dat een leuke gelegenheid is om elkaar een beetje speels te plagen zoals kietelen etc. en in het water kom je al wat sneller dichterbij elkaar dus de perfect gelegenheid om te zoenen :hugs: ( als je dat wel wilt op de eerste date natuurlijk :wink:
Doe in ieder geval iets wat je leuk vindt om te doen :slightly_smiling_face:

Probeer het gewoon…

/

Bowlen is ook leuk om te doen! Heb ik gister met mijn date gedaan.
En als je het niet kan is het niet erg: Hij kan je misschien helpen en als je dan een strike gooit geef je m een knuffel om te bedanken

Dat lijkt mij echt super awkward maar bowlen is wel wel leuk idd!

Hooii,
Ik ben bij hem thuis geweest en we hebben op z’n bed film gekeken en gezoend enzo, vind hem echt super leukk!
Maar nu is het zo dat ik vandaag op school hoorde van een vriendin dat hij morgen met een ander meisje heeft afgesproken dus het hoeft van mij niet meer echt, maar ben er wel echt kapot van…
Bedankt voor alle tips xx

Mischien ist wel gwn een vriendin een vriendin gewoon een vriend.