Afspreken of niet?

Hoi meiden!

Ik ken al een tijdje een jongen, en ik geloof dat ik verliefd op hem ben.
Het enige verschil is dat hij meer van alcohol en uitgaan is en ik niet.
Hij vroeg pas om af te spreken. En ik wilde dat wel graag. Maar het is er nog niet van gekomen. (niet lang geleden) nu hij morgen op vakantie gaat besef ik pas hoe veel ik van hem hou en dat ik bijna ga huilen bij het idee ik hem een week niet spreek. Ik wil zo graag in z’n armen zijn.

Maar nu het volgende ik woon in Utrecht, en hij in Den Helder, dat is dus 30 euro retour… Best veel… We wilden wel in het middag afspreken en misschien dat hij dan voor mij vanaf daar een kaartje naar Den Helder zou betalen (super lief trouwens) maar… 30 euro als dat er bijna elke maand door gaat… Dan ben ik snel leeg denk ik… Maar ik hou zo veel van hem.

Ik ga straks naar een nieuwe school, maar misschien kom ik daar wel iemand tegen die ik vaker zie. (ik weet dat als je echt echt verliefd bent je niet zo kan denken maar toch heb ik dat…) het is zo verwarrend! Wat vinden jullie girls wat ik moet doen? Help me please! Ik weet het niet meer.

Hoi :slight_smile:
Ten eerste zal ik eerst kijken hoe je erover denkt als hij terug is van vakantie. Als je nog steeds graag met hem wilt afspreken, vraag dan of hij naar JOU komt. Dan heb je ook geen gedoe met het geld, en kun je meteen zien hoe hij is als hij bijv. jouw ouders ontmoet (of die ook een andere kant heeft dan uitgaan/alcohol). Daarna zal ik hem eerst als vrienden beter leren kennen, het hoeft toch niet per se meteen wat te worden? Misschien ontdek je wel dat je hem echt echt echt leuk vindt, of juist niet… En of het geld het waard is! Ondertussen gewoon verder kijken. :slight_smile:

PS. Ik ben geselecteerd voor Look Of The Month van Cosmogirl! Het zou super zijn als je voor me stemt!: http://www.cosmogirl.nl/l…ok-of-the-month-augustus/

uhm lastig. Naja als je hem echt heel leuk vind kan je het er voor over hebben.
Je hoeft het maar de helft van de keren te betalen want de andere helft van de keren kan hij toch naar jou toekomen?
Als het werkt kun je na een tijdje bij elkaar slapen dan is het het geld meer waard (:

Tja, maar met treinen kom je d’r ook. Het is alleen het geld :wink: