Afspreken of niet (met jongen die ik online heb ontmoet)?

-

Ik denk dat er niet veel fout kan gaan, sowieso omdat jullie eerst gaan skypen. Wees wel voorzichtig met je persoonlijke gegevens enzo, want daar zou ik dan wel nog even mee wachten tot je hem wat beter kent! Inderdaad afspreken op een openbare plek en ik zou als ik jou was reizen met het openbaar vervoer. Maar verder denk ik niet dat je je heel veel zorgen hoeft te maken, zeker niet als hij dezelfde persoon is op skype!

Dat hij geen Facebook heeft zou op mij ook gek overkomen, maar niet iedereen heeft heel erg veel behoefte aan Facebook haha. Laat ons weten hoe het gegaan is! :grinning:

-

Skype kan je vaak al geruststellen. Spreek anders op een drukke plek af die je ook goed kent? Misschien stelt dat je ook gerust.

Ik ken overigens genoeg mensen die geen Facebook hebben, eveneens een mobiel ofzo :wink:

-

Ik zou het gewoon doen ! Dat hij geen facebook heeft zegt niet zo heel veel. Mijn broer heeft het ook niet en zelf doe ik er ook vrij weinig tot niets mee. De twijfels die je hebt zijn heel begrijpelijk en het zal je vast goed doen als jullie gaan skypen. Dit zal jou twijfels denk ik wel wegnemen.

En niet geschoten is altijd mis !

Ik heb het zelf ook gedaan, niet zo lang geleden. Ik heb hem niet eerst via skype gezien, maar ik heb het er op gewaagd. En sindsdien hebben we het heel gezellig. Ben heel blij dat ik hem heb leren kennen !

-