Afspreken met vriendje

Heey,
Ik heb met mijn vriendje afgesproken voor vanavond en hij komt naar mijn huis toe, ook om m’n ouders te ontmoeten. Heeft iemand een idee wat we kunnen gaan doen?

filmkijken? koken voor jullie ouders? spelletje doen (met eventueel broers en zussen)? dat moet toch niet zo moeilijk te bedenken zijn lijkt me…

Het is misschien wel leuk om je ouders er een beetje bij te betrekken (bij zijn bezoek).
Jullie kunnen misschien met z’n alleen een gezelschapsspel spelen, een film kijken, quizen, wii spelen, …
Klinkt misschien allemaal een beetje ‘lame’ om te doen, maar ouders appreciëren zoiets wel. Zeker als het de eerste maal is dat ze hem ontmoeten.

Ik weet nog dat ik gelijk naar m’n kamer dook als m’n ouders m’n vriend voor de eerste keer zagen. Dat vonden ze natuurlijk niet zo leuk…

Filmkijken is wel leuk ja.
Ik heb alleen niet zo’n goede relatie met mijn ouders dus ik weet niet of dat het goed gaat als we iets met z’n allen doen.
hij komt trouwens om 8 uur en blijft ergens tot 12 uur.

ik zou gewoon een film gaan kijken ja:)

bios
films kijken
gamen
tv kijken
praten

Zelfs al heb je geen goede relatie met hen, ze zouden het toch nog steeds fijn vinden om iets te doen met jullie? Aangezien ze hem nog nooit ontmoet hebben zullen ze vast veel vragen hebben & benieuwd zijn naar hem. Misschien kunnen jij en je vriend ook samen koken voor iedereen? Dan hebben jullie toch nog een beetje ‘alone-time’. En tijdens het eten zelf kunnen je ouders hem dan beter leren kennen ofzo.

Uit ervaring weet ik gewoon dat jullie je niet rechtstreeks moeten gaan afzonderen, want dan krijg je een hoop gezeik te horen achteraf.

Ik zou dat ook ongemakkelijk vinden om meteen iets met je ouders erbij doen, ik zou gewoon een filmpje kijken (met zijn 2), ze zien/spreken hem wel tijdens het eten toch?

^ ja idd.
ik heb de film caged captifs uitgezocht aangezien ik wel van horror hou en hij van actie films.
we kunnen ook nog marshmallows gaan roosteren in de tuin als er nog tijd over is na de film. thanks voor de hulp!

Zorg dat hij tijdens etenstijd komt, dan eten jullie samen, kunnen je ouders het standaard vragenuurtje houden en dan gaan jullie naar je kamer ofzo. De hele avond hoeft natuurlijk niet samen met de ouders zijn.

Gewoon eventjes beneden zitten, en dan kunnen je ouders vragen stellen en hij vertellen, en dan als dat klaar is dan zeg je ‘kom je mee boven een film kijken?’ (als je boven een tv hebt iig) en dan zegt hij ‘oke is goed’ en dan ga je naar boven.

Het is toch maar de film 5 days of warr geworden.
En waarschijnlijk werd het vanavond best koud dus we zien nog wel wat we dan gaan doen, bedankt voor de tips! :grin:

Ik zou gewoon eerst even een tijdje met z’n allen in de woonkamer gaan zitten ofzo en dan later met hem naar je kamer gaan.
Zo deed mijn broer dat ook met zijn vriendin toen wij haar voor het eerst ontmoetten. En dat vond ik eigenlijk wel heel erg logisch.