Afspreken met Tinder jongen

Ik ga aankomende zaterdag afspreken met een jongen van Tinder maar ben aan de ene kant best wel zenuwachtig ofzo terwijl ik dit noooit ben. Ik denk dat het feit dat hij Spaans is en ik dus Engels met hem moet spreken hier ook wel in meespeelt. Hier ben ik nooit super goed in geweest, maar dit heb ik hem ook al gezegd en hij vond het geen probleem.

Heeft iemand tips voor zaterdag? Ik heb hem verder nog nooit gezien, alleen via whatsapp etc. gesproken en ben bang dat het echt stilvalt ofzo.

Als het echt klikt tussen jullie, zal het niet stil vallen. Zelf ben ik hier ook altijd bang voor, maar als het stil valt zijn jullie helaas gewoon niet voor elkaar gemaakt… Maak je niet teveel zorgen en heb gewoon plezier, dan komt het vast wel goed! Probeer geen gesprekken te forceren.

Spreek de eerste keer wel op een openbare plek af!

Openbare plek komt wel goed, we spreken midden in de stad af! En er gaat een vriendin van me mee. Zij gaat eerst mee totdat we op de afgesproken plek zijn en als hij er dan is gaat ze de stad in :slightly_smiling_face:

Goed idee van je vriendin en op die plek! Ik denk dat je vooral niet te veel moet nadenken over stiltes en eventuele gesprekspunten, maar gewoon zien hoe het loopt. Wees jezelf en trek iets aan waar je je goed in voelt! En denk eraan dat hij het vast ook een beetje spannend vindt! Veel plezier.

Ah joh komt vast wel goed.
In ieder geval niet te druk om maken.
Wat ga je doen of heb ik daar overheen gelezen ?in ieder geval veel plezier op je date zaterdag.en laat daarna weten hoe het is gegaan ben wel benieuwd;)

We gaan samen lunchen en misschien na de tijd nog even een drankje doen!
Ik zal zeker even laten weten hoe het ging! :slightly_smiling_face:

Goed van je dat je een vriendin mee neemt.
Ik zou zeggen laat het op je afkomen, als het klikt dat komt het vast wel goed. Gewoon jezelf blijven :wink:

Waarschijnlijk kan hij zelf ook niet perfect Engels dus dat maakt niet uit. Ik was ook altijd wel een beetje zenuwachtig voor Tinder dates hoor. Gewoon altijd op een openbare plek afspreken dan kan er niet veel mis gaan :slightly_smiling_face: Ik heb mijn vriend leren kennen via Tinder dus het kan goed aflopen hahaha

Niet al te druk maken! Dat engels red zich wel! Ik zou misschien ook een activiteit achter de hand houden voor als het stilvalt. Dan kan je dat altijd nog gaan doen en is het niet zo’n face-to-face date wat ongemakkelijk kan worden.
Maar maak je vooral niet te druk, als het stilvalt betekent dit niet gelijk het einde en probeer vooral geen geforceerde dingen te zeggen om die stiltes op te vullen. En als het niks wordt, volgende keer beter denk ik altijd

En hoe is je date gegaan?

Hij was ziek helaas! Dus we zijn nog bezig met het plannen van een ander moment!

Awhh jammer laat het weten als jullie weer gaan oke. Hopelijk komt ie de volgende keer wel.

Komt helemaal goed, eerst maar even wachten tot hij weer beter is! Wordt vervolgd :upside_down_face:

En al een date gehad?

Neee het plannen gaat een beetje lastig haha. Blijkbaar waren we zaterdag wel bij elkaar in de buurt maar we zijn elkaar niet tegengekomen helaas.

ik hep un sowa :sob::muscle: :sob::muscle: :sob::muscle: :sob::muscle: :sob::muscle:

Hey GoldenAngel! heb je nog afgesproken met je tinder boy?

Ik reageer even hier omdat ik geen zin heb om een nieuw topic te openen met hetzelfde onderwerp, maar ik heb zelf ook een tinder date opkomst :sunglasses:
Tenminste, dat was het plan. We praten al een weekje en ookal vond ik hem in het begin niet zo interessant, ik merk dat ik hem wel steeds leuker begin te vinden en hij heeft twee dagen geleden gevraagd of we dan die date maar eens konden plannen, en ik zei dat ik dat leuk vond, maar we hebben nu nogsteeds niets afgesproken. Ik ben er zelf ook al over begonnen maar hij komt dan niet met een plan ofzo en hij reageert nu een beetje kortaf meh.
Ik voel me weer 16 jaar oud ofzo hahah gedver

ja hoe is je date gegaan als je die al hebt gehad.

morley wat irritant zeg ik hoop dat ie nog wat met je wil gaan doen.

Ik heb niet met deze tinder jongen afgesproken maar wel een andere haha!
Deze is op dit moment niet in Nederland dus dat gaat nu niet.

Morley, misschien een idee om zelf met een bepaalde dag ofzo komen? Gewoon lekker direct zijn. Zeg bijvoorbeeld iets van ‘hey ik ben zaterdagmiddag vrij, heb je dan tijd?’