afspreken met mijn crush

heeyy meiden,
ik vind een jongen die bij mij op school zit echt super leuk. we gaan best vaak met elkaar om in de pauzes en als we samen les hebben ook. hij heeft gezegd dat hij me ook leuk vind alleen geen vriendin wil. dit snap ik want het is niet zo lang uit met zijn vriendin (hier heb ik eerder over geschreven). nu is het zo dat k het heel fijn vind dat we zo close zijn op school, maar ik zou ook buiten school tijd met hem willen doorbrengen. alleen ik weet niet zo goed hoe ik dit moet doen. ik vind het eng om hem gewoon te vragen om wat leuks te doen. straks wijst hij me af. hij heeft me wel een paar keer bij hem thuis uitgenodigd maar weet alleen niet of hij dit meent. hij heeft namelijk vroeger een paar keer grapjes gemaakt over als ik “behoeftes” heb ik altijd welkom ben. dus misschien dat hij het niet meende toen hij me een paar keer uitnodigde. hebben jullie misschien tips hoe ik hem het best kan vragen iets leuks te doen?

alvast bedankt xx

Hoe schattig! :flushed:
Jullie zitten samen op school en hebben dezelfde vakken toch? Misschien kun je hem vragen om samen huiswerk te maken? Bij jou thuis of bij hem thuis, wat jullie leuk vinden. Daardoor wordt t allemaal wat makkelijker om af te spreken. En misschien is het dan leuk om een keer ergens te gaan eten ofzo!

Bij ‘behoeftes’ moest ik eigenlijk aan wat anders denken…
Maar ik zou het gewoon aan hem vragen! Keertje samen naar de film, hapje eten noem het maar op. Hij ziet je duidelijk zitten dus dat komt wel goed

Samen huiswerk maken gaat het denk ik niet worden aangezien hij bijna nooit huiswerk maakt haha. Een filmpje kijken lijkt me wel leuk alleen weet ik niet zo goed hoe ik dit moet vragen.

Als jullie aan het kletsen zijn begin je gewoon over een film die je leuk lijkt om te zien, ik denk dat hij de hint ook wel krijgt en anders zeg je gewoon subtiel of ie zin heeft om hem samen te kijken. Komt goed!

Aaah wat leeuk! Klinkt heel spannend daar op school hahaha. Ik kan ook niet zo beoordelen of hij serieus is. Anders vraag je gewoon een keer waar hij een zaterdagavond naartoe gaat en ga er dan ook heen met je vriendinnen. Kom je hem daar tegen & experimenteer een beetje hoe dichtbij je kan komen :slightly_smiling_face:

We hadden net samen les en het was super leuk. Hij wilde net iets vragen over of ik morgen ergens heen wou komen maar toen zei hij oppeens dat hij moet werken. Dus misschien dat het de goede kant op gaat. Hoop dat ik in de vakantie met hem kan afspreken anders ga ik hem echt erg missen.