Afspreken met jongen

Heee allemaal!

Ik ga dus binnenkort eindelijk met de jongen waar ik al even verliefd op ben. Maar ik ben (nu al) behoorlijk zenuwachtig aangezien ik van mijzelf nogal verlegen kan zijn vooral als het om jongens gaat en ik dan nooit gespreksonderwerpen weet! Er gaat een vriendin van mij mee.

Hebben jullie tips hoe deze afspraak soepel kan verlopen en ik gewoon normaal doe en niet heel stil ben?

Ik ga gewoon met hem een beetje buiten rondhangen.

Up! :four_leaf_clover:

Sowieso is het al ‘goed’ (in zekere zin) dat er nog een ander meisje mee gaat, dan is de kans al veel kleiner dat het stil valt. Ik stress zelf ook altijd heel erg om dit soort dingen, maar wat bij mij wel helpt om te bedenken: het is ook maar een mens! Hij is echt niets anders dan jij, hij maakt zich waarschijnlijk net zo druk en ook hij kan gespreksonderwerpen verzinnen! Daarbij: stel dat het echt super awkward is; nou ja, dan heb je even één kut avond gehad, jammer dan. Daar kom je dan wel weer over heen! Maar hoogst waarschijnlijk valt het gewoon heel erg mee en dan is het alleen maar leuk!

Je kan ook proberen om van tevoren al wat dingen te verzinnen om over te praten. Zorg wel dat het niet zo geforceerd over komt, maar gewoon dat je wat “just in case”-onderwerpen hebt. Maar het komt vast wel goed! Wanneer hebben jullie afgesproken? (:

dé oplossing , die bija onmogelijk is :stuck_out_tongue: is niet zoveel nadenken!! ik ben altijd bang van te voren ddat het saai wordt en het gesprek stil gaat vallen, ik niks weet te zeggen en hij achteraf denkt jeetje wat een saai wijf… maar die gedachten daar heb je niks aan, en als je nadenkend-over-wat-je-nu-moet-zeggen naast hem gaat zitten, zal je juist minder te zeggen hebben dan als je gewoon doét en jezelf bent… dus niet zoveel nadenken en gewoon doen

hee wat leuk voor je! wat hier al word gezegd, stress m niet helemaal want wat er ook gebeurt, dat kanje altyd daarna weer veranderen. het is al een heel goed teken dat jullie wat leuks gaan doen toch? je moet idd niet geforceerd overkomen, vraag gwn naar dingen die hij leuk vind, gwn oprechte interesse tonen. maar ga geen vragen op m afvuren, geef m de kans te antwoorden en zelf ook dingen aan jou te vragen. alsje merkt dat hij over iets praat wat hij echt leuk vind (hobby/sport) kanje daar mooi op inhaken en andere vragen erover stellen. zo vallen er geen stiltes. maar wat je ook doet, ga niet nep doen, wees gwn jezelf. succes!

uhh… van te voren vast wat onderwerpen bedenken waar je het over KAN hebben
je moet het natuurlijk niet instuderen haha,

en verder gewoon op je af laten komen en ONTSPAN, en geniet :wink:

haha wat star90 zegt…
Onderwerpen verzinnen voor als het stil valt!

Als het dan toch gebeurd heb je altijd die nog achter de hand;)
Succes! :slightly_smiling_face:

haha wat star90 zegt…

haha wat star90 zegt…

haha wat star90 zegt…

wat ik altijd doe… (maar dat is eigenlijk voor de grap met die jongen)… als het even stil valt, zeg ik, Mooi weer he.
Alleen vaak is het dan snachts haha, dus slaat het nergens op :stuck_out_tongue:

Perfecte discussie! kan ik ook wat van leren haha

Hahahah geniaal! wel creepy dat je snachts met boys bent. zou ik niet durven ;$

Wat ik meestal vraag als ik voor 't eerst naar een jongen toe ga is of ze een hond hebben, want ik vind het soms vervelend als een hond meteen op je springt als er iemand in z’n huis komt die hij niet kent, ach zo heb je wel een gespreksonderwerp. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zou verder gewoon vragen hoe z’n dag was, dan komt er vanzelf wel iets leuks uit :slightly_smiling_face:

haha nee joh, dat is gewoon een goede vriend!
heb straks ook weer met hem afgesproken,
even de stad in, en dan samen eten, en vnaaf chillen,
en dan komt er ook een een vriendin van ons langs

Altijd jezelf blijven, je wilt niet dat de je jongen op je gaat vallen als je heel stil bent en niks durft, terwijl jij misschien wel iemand bent die hartstikke gek is.
Dus dat sowieso!

En deze topic is voor mij zoo herkenbaar, heb ik ook gehad.
Toen ik op de fiets zat me m’n vriendin naar hem toe, ik wou niet meer.
En ook was ik heel stil en zei niks.
Toen had ik hem op skype, fb, hyves en ping toen hebben we meer contact gemaakt en hij vond het jammer dat ik in t echt zo verlegen deed, en niet op ping etc.

Veder weet ik het ook niet, want ik heb het probleem ook, haha.
Hebben jullie trouwens al afgesproken? En hoe ging het?
laughing7.:grinning_face_with_smiling_eyes: