Afspreken met jongen

Heey, ik heb een probleempje. Ik ben een meisje van 13 jaar, ik heb half iets met een jongen van 14. Hij zit in een andere klas, maar wel op dezelfde school, bij de kwt-uren plannen we ook vaak samen in. Behalve die uurtjes praten we vooral op whatsapp. We willen allebei graag afspreken omdat we in een les met 25 anderen niet echt kunnen praten ofzo. Maar, ik heb nog nooit een vriendje gehad, en ik durf niet tegen mn ouders te zeggen dat ik hem leuk vindt. Mijn vader is heel erg overbeschermend. Als ik het aan hem vertel mag ik waarschijnlijk het huis niet meer uit omdat hij bang is dat ik naar die jongens toega. Mijn ouders hebben hem wel al ontmoet…wat moet ik doen en waar is het beste om af te spreken? (Ik kan wel zeggen dat ik naar een vriendin ben in principe)

Ik zou er niet over liegen tegen je ouders,

misschien kan je vragen of hij bij jou thuis wil komen? Dan kan je hem nog een keertje voorstellen aan je ouders en aan je vader laten zien dat het een leuke jongen is en dat hij zich geen zorgen hoeft te maken :slightly_smiling_face: