Afspreken met jongen

Heaj,
ik ben verliefd op een hele leuke jongen, hij is ook op mij…
maar het probleem is,. we willen afspreken ergens op een terasje,
alleen doen mijn ouders daar moeilijk over, ik ben de oudste bij ons thuis,
en mn ouders vinden mij eigenlijk te jong om met een jongen af te spreken,
ik ben 15 en over een maand 16…
hebben jullie tips zodat ik toch nog met die jongen kan afspreken?
xxx

Eerst: hoe oud is hij? Waar ken je hem van? kennen je vriendinnen bijv. hem ook? en hoelang ken je hem al?

Ik zou in de eerste instantie niet liegen tegen mijn ouders als je bijvoorbeeld van plan was om te zeggen dat je naar een vriendin gaat ofzo.

Jammer genoeg heb ik geen andere tips voor je , maar ik hoop dat je date doorgaat! Succes en veel plezier.

Hey,
Misschien kan je je ouders een beetje laten zien wie het is en hoe hij is.
Zijn facebook pagina laten zien bijvoorbeeld of gewoon een foto.
Misschien bedenken ze zich
x

Van mijn ouders weet ik dat ze hetzelfde reageren (ben juist enkele maanden ouder dan jou) en zeg ik het sinds een tijdje gewoon niet meer. Ik voel mij daarover niet schuldig, en beschouw het ook niet als echt liegen, ze moeten mij dan maar wat meer vrijheid geven, ze weten dat ik het toch doe anyway.
Dus als je echt zeker wilt afspreken, gewoon doen! Je ouders leefden in een andere generatie, ,en jouw leven is jouw leven, je bent zker niet te jong.

ZEG TEGEN JE OUDERS FACK UUUUUUUUUU EN REN WEG ZO HARD ALS JE KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

ik ben echt een kut kind in een kut bui

maar ik zou hem gewoon uitnodigen bij jullie thuis en dan weten je ouders ook gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. als ze goed overweg kunnen met hem en het lijkt ze een goeie jongen mag het vast!

Oh vreselijk! Maar zelfde als hierboven ^

1 je kan beter eerlijk zijn tegen je ouders op hoogte houden
2 spreek openbaar af als niet meer leuk is wat dan ook dat je weg kan gaan
3 wel afspreken waar plek goed kent dat je hem kan bespieden als niks is kan je als nog weg gaan
4 wees voorzichtige en je weet wat je moet doen
hou anderen mensen op hoogte als niks meer is
kijk altijd uit
nodig hem bij ouders uit als hij smoes heeft dan weet jij genoeg

Ik zou wel liegen, als mijn ouders egoistisch doen moeten ze niet verwachten dat ik aaaaaaaaltijd hetzelfde doe tegenover hen.

Kan je niet met je ouders afspreken dat hij jou ophaalt bij jou thuis, zodat zij even kunnen zien met wat voor jongen je meegaat?

Ik zou niet liegen. áls ze er dan achter komen zit je alleen maar dieper in de shit.

dit.