afspreken met jongen van tinder

Ik zit al een tijdje op tinder, en heb meerdere jongens mn nummer gegeven. Op de vraag om een keer iets samen te doen, heb telkens nee gezegd of het weggelachen en hopen dat hij er niet meer over begint. Nu heb ik soort van ja gezegd tegen een van die jongens, en kan nu eigenlijk niet meer terug. Maar eigenlijk durf ik helemaal niet, omdat ik bang ben dat het gesprek stil valt, hij op me afknapt of dat het gewoon awkward is en anders dan dat we hadden voorgesteld. Ik ben best een beetje verlegen als het op jongens aan komt. Dus ja ik durf eigenlijk niet, maar ik heb al een soort van ja gezegd. Tegen de jongen die het vroeg heb ik nog niet m’n nummer gegeven. Nu kan ik hem nog negeren op tinder zodat ik nog wat langer of na kan denken maar in zijn laatste berichtje vroeg hij mn nummer, dus beetje raar om nu over iets anders te beginnen. Ik twijfel ook omdat hij naar de stad waar ik woon heen wilde gaan (‘o, daar zou ik vaker heen moeten gaan, super leuk daar’) , nu moet ik hem dus op sleep touw nemen. Maar ja , hoe dan? Ik laat me liever leiden dan dat ik iemand op sleep touw neem, omdat ik gewoon niet weet wat ik dan moet doen (door stad lopen ofzo)? Ik heb voor donderdagmiddag afgesproken, maar niet aanstaande maar die week erop. Ik heb nog bedenk tijd. O ja, we waren sinds gister pas een match, dus weet niet super veel over hem, maar het gesprek was wel leuk.

Help me, wat moet ik doen?

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-matchappdatingsite-topic-282433.0.html