afspreken met jongen van internet

Hoi allemaal !

Ik ken een jongen van internet en we vinden elkaar heel erg leuk enzo dus we gaan binnenkort een keer afspreken, dan komt hij naar mij toe :slightly_smiling_face:
maar het probleem is, wat kunnen we dan gaan doen ?
ik weet echt niks te bedenken en iedere x als ik het aan hem vraag wat we dan kunnen gaan doen zegt hij zeg jij het maar enz.
Maar ik weet dus niks!
Iemand ideeën?

Owja: en nog wat, ik ben als ik mensen net ken of voor de 1e keer zie ofzo altijd heel verlegen, dat is echt kut :frowning_face:
weet iemand daar misschien ook iets voor? (A)

xxxx

film? hoef je ook niet veel te praten.
en als het klikt word je vanzelf wel minder verlegen.

ik heb precies hetzelfde!
alleen wil ik hem niet gelijk bij mij thuis hebben eigenlijk :stuck_out_tongue:
en bioscoop vind ik zo… tsha… dan komt ie heelmaal vanuit de andere kant van Nederland en dan spreek je hem bijna niet… :
en het lijkt me ook raar gewoon om als je hem net een kwartiertje in reallife kent om het zo maar te noemen, dan gelijk al 2 uur naast hem in de bioscoop te zitten… ik zou me een beetje ongemakkelijk voelen dan xD
dus,
UP aan dit topic ^^

ga wii 'en
tegen verlegenheid dan xD
omg nu klinkt het zo droog, maar het hielp wel (A)

of gewoon thuis film kijken? :slightly_smiling_face:

komt HE-LE-MAAL vanzelf :slightly_smiling_face:
als jullie elkaar zien raken jullie aan de praat, en zo niet leg je een dvdtje klaar

succes
x

Ik weet niet hoe goed je hem kent, maar als je met mensen van internet afspreekt in het echt heb ik deze tip voor je:

Spreek de eerste keer niet bij je thuis af maar gewoon een voor iedereen toegankelijke plek waar mensen komen.
Als het dan niks wordt weet 'ie niet waar je woont en mocht 'ie wat doen dan zijn er altijd andere mensen in de buurt.

Het is niet dat ik negatief wil doen ofzo maar er zijn nou eenmaal mensen op de wereld die niet deugen en ook die mensen zitten op internet :wink:

Ik ben echt tegen afspreken met jongens via internet.
Weet je wel zeker wie het is ?
Straks is het een of andere griezel die alleen maar kwade bedoelingen met je heeft.
Waar spreek je ergens af ?
Spreek iig ergens in een stad af, ergens waar meer mensen zijn.
En ga ook niet met hem alleen thuis zitten.
En als het nu echt een schatje blijkt te zijn, komt het inderdaad vanzelf (:

gewoon niet bij je thuis afspreken, stel het is toch een fout kereltje
dan weet hij namelijk meteen waar je woont.

Ik zou naar de bios gaan en nog een vriendin/vriend meenemen die
er in ieder geval in het begin bij kan zijn, om zeker te weten
dat het goed zit.

zoals de andere meiden het al zeiden: spreek de eerste x niet bij jou / bij hem thuis wat af (voor het geval dat). nu kan ik me voorstellen dat je dat natuurlijk niet tegen hem wilt zeggen haha maar stel hem voor om gezellig naar de stad te gaan (dat je hem ophaalt bij het treinstation in de stad) en in de stad de hele dag blijft. kan je gezellig een terasje pakken, wat winkelen enz. en dat je hem aan het einde van de dag (in de stad) weer “afzet” bij het treinstation. zo heb je de hele dag mensen om je heen (voor het geval dat) en wanneer het tóch klikt kan je er altijd nog over nadenken om een x bij elkaar thuis af te spreken. over het dingetje van: ik ben verlegen, hoef je je niet druk te maken, wanneer het echt klikt komt het vanzelf allemaal wel :slightly_smiling_face:

In jou geval zou ik afspreken aan de ijsbaan.
Het lijkt me nog wel leuk om samen te schaatsen.
Als die kerel je niet bevalt kun je gwn , lekker in je eentje schaatsen ;p phu nee gwn andere leuke jongns leren kennen fzo.

Als het wel klikt, dan is het juist romantisch. vind ik.
Maarja niet iedereen heeft een ijspiste dicht bij zich. ;p

Is dat niet gevaarlijk?

Nooit meteen de 1ste ‘‘date’’/ontmoeting bij jouw/hem thuis afspreken!
Wie weet is het een griezel in het echt. Je kan ook samen iets drinken en eten. Qua gesprekstof kan je het gewoon over koetjes en kalfjes hebben weer/hobby’s/dagelijkse leven ect, zo toon je intresse in de ander.

het is echt dom als je meteen de 1e x thuis gaat afspreken… doe het in een cafeetje ofzo…

dankje voor al jullie reacties:D
sorry dat ik zo laat reageer maar k zit niet zo vaak op het forum dus weet nog niet helemaal hoe het werkt ^^

maar; veel van jullie zeggen spreek niet bij je thuis af maar als je een filmpje wilt kijken moet dat toch wel bij mij thuis dan?
want als ik naar de bios ga straks kom ik iemand tegen die ik ken en gaat die me gelijk uithoren terwijl ik hem dan zelf voor 't eerst zie…
maar als mn ma thuis is ofzo kan het toch geen kwaad?
ik woon ook vlakbij het station dus dat is wel makkelijk namelijk (A)

dat van die wii vond ik wel een goed idee! alleen dat kan jammergenoeg niet want ik heb er geen 1 :frowning_face:

xx

Ik weet niet of je hem ook met hem belt enzo, maar ik heb altijd dat wanneer ik met een jongen belde voordat ik hem zag was ik de eerste ‘date’ niet zo verlegen meer. En het komt vanzelf, als het echt zo goed klikt als via MSN dan komt het helemaal goed!

Enja, bios is misschien standaard maar wel fijn, zeker als je verlegen bent. Anders ga je schaatsen, of ergens gewoon wat eten. Spreek rond lunchtijd af en ga samen lunchen. Kan ook heel gezellig zijn, én je bent niet alleen!
Over bij jou thuis afspreken, als je zeker weet dat hij is wie hij zegt dat ie is spreek af, zeker als je moeder thuis is. Je moeder hoeft er natuurlijk niet de hele tijd bij te zijn, maar het eerste kwartiertje ofzo.
Spreek goed met je moeder af wat je van haar verwacht, dus dat je bijvoorbeeld wel wilt dat ze elkaar zien/spreken maar dat je moeder na een kwartiertje weg gaat of dat jullie naar je kamer gaan ofzo.

haha heerlijk al die reactie’s… nog voor er bekend is of er ouders thuis zijn beginnen jullie al met ’ nooit bij je thuis afspreken!’

haha wie weet zien ze elkaar vaak via cam, bellen ze wel eens, kennen ze elkaar al lang, weten de ouders er vanaf, woont hij super ver weg dus zal ie niet ff zomaar terug komen, zijn er ouders bij? etc etc xD

ik heb mijn vriend ook ontmoet via internet, kende hem al heel lang… had hem gezien via cam, wel eens aan de telefoon gehad, mun ouders wisten ervan en vonden het prima. Nou woont hij in Maastricht en ik in Utrecht ergens dus afspreken is niet zo heel makkelijk. Misschien is dat bij jou ook zo?
Hij is toen ook meteen helemaal naar mij gekomen… 2,5 uur met de trein =) Zijn we ook gewoon naar mijn huis gegaan, want mijn ouders waren gewoon thuis en wat anders… ik ben ook heel verlegen, net als mijn vriend… in et begin erg lastig xD maar er komt vanzelf een punt dat dat minder word xD

bij mij was dat, toen we een bapao broodje gingen halen en ik met het zakje zwiepte waardoor et broodje door de AH schoot en je een heel droog plopje hoorde op de grond… en we beide helemaal dubbel lagen xD

door zo iets stoms dus xD

kijk het gewoon aan, en anders kan je inderdaad altijd nog een dvdtje kijken.

k heb mm vriend via internet ontmoet en heb er 1.5 jaar mee :slightly_smiling_face:

Zolang er gewoon toezicht is, is het geen probleem
Ja ik heb alleen gedoe gehad met jongens via internet, 1daarvan was een loverboy, en je wéét niet hoe mensen zijn in het echt, wees er gewoon voorzichtig mee…, je kan bijv ook wat drinken who cares dat mensen gaan vragen ‘‘wie is dat?’’. Je kan gewoon zeggen: ‘‘een vriend’’ of what ever.

haha inderdaad oppassen daarmee, misschien ken jij iemand die hem echt persoonlijk enzo kent? ik heb zelf een goeie vriendin ontmoet via internet, na veel cammen enzo afgesproken bij mij thuis, met haar mam en de mijne. maar, ik ben dan ook 14 he. maargoed, als het goed zit zit het goed.

gaat vanzelf! :slightly_smiling_face: jullie hebben vast op msn enzo hele gesprekken? je denkt maybe dat het moeilijk gaat, maar het komt allemaal vanzelf. liefs

zoals veel zeggen: beetje oppassen kan geen kwaad
maar ik heb zelf ook met een jongen van internet afgesproken (ik ben 14, hij 17) en we hadden al veel gecamd, gebeld en msn natuurlijk enzo. we hadden ook afgesproken in de stad, dat is veiliger natuurlijk en het was ook heel gezellig. begin was ik ook wel zenuwachtig, maar gaat vanzelf helemaal weg :slightly_smiling_face: !